Hallo, even een vraagje. Onze baby heeft soms wel 4 of 5 keer op een dag de hik. Ik moet er altijd een beetje om lachen, maar vind het ook wel zielig voor de kleine. Ik vraag me alleen af; is 4 of 5 keer per dag niet een beetje te veel? Dit kan toch geen kwaad? Oja, ben bijna 37 weken zwanger.
nee hoor is alleen maar een goed teken, je beeb is flink aan het snoepen van je vruchtwater en oefent de longetjes met de hik, ik voel het soms ook zo vaak
Mijn eerste had dat ook constant. Na haar geboorte heeft ze het nog een paar maanden gehad en toen was het helemaal over. Ik vond het altijd een heel raar gevoel en vond het ook wel zielig.
Nee zo maar. Ik gaf haar juist wat te drinken om het hikken te stoppen . Ze heeft er nu helemaal geen last van en ze is nu 21 maanden
De mijne voel ik ook zoooo vaak hikken op een dag, vind het indd af en toe wel sneu, maar het is een goed teken.. Gulzig beebje & goed voor de ontwikkeling van de longen indd..
ik vond het altijd wel leuk, als onze baby'tjes de hik hadden. Vooral op het laatst, dan was het gevoel zo sterk, en dan kon je zelfs je eigen buik tijdens die hikjes op en neer zien gaan.
Haha hier ook hoor. Mijn buik gaat ook altijd flink op en neer. Ook leuk voor mijn man, kan het goed zien en voelen.