Zijsteek en een opgeblazen gevoel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lolaatje, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Bij mij vallen twee dingen op: 1. ik heb tegenwoordig direct zijsteek. Ik ben gek op sporten en doe dat ook veel. Alleen merk ik dat ik nu al snel zijsteek heb en erg snel moe ben. Iemand die dit herkent?

DAn nog iets. Ik ben 1.70 en ik weeg momenteel 65 kilo. Het valt me op dat mijn "maag" (dus niet mijn buik) behoorlijk dik wordt. Ik had altijd al een rolletje, maar hij zit me echt in de weg. Kan het kloppen dat je veel vocht vasthoudt en het daar dus merkt? Het zit gewoon niet lekker en het valt me op dat de shirtjes niet lekker meer zitten. Net alsof ik teveel heb gegeten. Ook iemand die dit herkent?

Groetjes,
    Lola

2. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb dit ook...

Een trap oplopen is al vermoeiend!

Ik heb veel last van obstipatie en krampen in mijn darmen en ik heb ook al buikje...

Zit echt in de weg. De huisartzegt dat het mijn darmen zijn!

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Die zijsteken had ik ook vroeg in de zw. schap en het opgeblazen gevoel ook, je darmen worden trager door de hormonen en er komt dus lucht in, ook heb je sneller last van obstipatie en een buikje kan je idd krijgen door je darmen.

4. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Gelukkig herkennen jullie dat gevoel. Ik kan het me bijna niet voorstellen, want eigenlijk is het allemaal nog zo pril! Een buikje heb ik nog niet echt, maar de darmen voel ik zeker wel ;)

5. Helen79

Helen79 Lid

28 mrt 2007
    23
    0
    0
    Haarlem
    Miss een tip voor obstipatie...Activia(toetje) helpt heel goed! Zitten heel veel vezels in is nog lekker ook hoor!

Deel Deze Pagina