Bang! 5 wk niks te zien op echo en hcg 800

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Anne1977, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi allemaal,
    Ik ben verschrikkelijk bang en klamp me vast aan positieve verhalen, misschien hebben jullie er ook een paar?

Ik heb in verleden 3 mk, 1 ma en afgelopen dec een bbz gehad.
    Gister wat bruin verlies en bij gyn geweest.
    Zij hebben mijn hcg gemeten op 800 wat volgens gyn te laag is voor een gezonde zwangerschap. Op de echo zag ze alleen wat verdikt baarmoederslijmvlies. Wel zag ze in de eileider een blaasje zitten (waar waarsch mijn ei uit is gekomen?.) ze zag daar nu ook nog geen vruchtje maar dacht dat het toch misschien weer buitenbaarmoederlijk zit.

Kan ze het mis hebben? Ik voel me heel erg zwanger...

2. Onje

Onje Niet meer actief

Bij 5 weken zie je (vaak) ook niet meer dan verdikt baarmoederslijmvlies, en bloedverlies in dit termijn komt ook vaker voor zolang het maar niet gepaard gaat met hevige pijn. Hcg verschilt per persoon.
    Het kan beide kanten opgaan. Ik wil zeggen maak je nog niet zo druk maar uit eigen ervaring weet ik dat je je wel druk maakt.
    Probeer nog even vol te houden tot de volgende echo meis.

3. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi,
    Dankjewel voor je reactie.... Niet druk maken valt nog niet mee nee.
    Ik heb de gyn gister tot 3 keer aan toe gevraagd of het niet gewoon nog een normale gezonde zwangerschap kon zijn, ze zei steeds van niet...

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bij mij was het helaas geen goed nieuws.
    Ik had op 5+4 mij eerste echo ivm bloedverlies.
    Daar was alleen verdikt baarmoederslijmvlies op te zien.
    Bloedverlies begon op 07-02-2012 en was maar kort maar helaas was het bij mij een bbz, ik ben op 17-02-2012 geopereerd.
    Mijn gyn was toen ook heel stellig dat het niet goed kon zitten, ik wilde dit niet geloven maar helaas.
    Als je mijn verhaal terug wil lezen kun je even zoeken op de topics die ik geopend heb toen.

Ik hoop en duim dat het voor jou anders is.

5. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bij mij was er met ruim 5 weken ook alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies te zien,hcg was wel een stuk hoger....maar misschien ben je wat korter zwanger.het hcg verdubbeld zich heel snel.Kun je niet over twee dagen weer bloed prikken oid?
    Wat zenuwslopend voor je zeg!

6. Onje

Onje Niet meer actief

Tegen mij werd ook gezegd buitenbaarmoederlijk. Hcg wouden ze niet eens testen? Een goede zwangerschap was het absoluut niet. En zie mijn banner nu..

7. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ja, heel verschillende verhalen he?
    Ik moet morgen terug komen, dan gaan ze weer bloed prikken en een echo maken..
    Ik denk zelf dat ik misschien 2 dagen korter zwanger ben, dus dat ik gister 4w,6d was?

Pfff... ben ook wel heel bang dat ik opnieuw geopereerd wordt en dat ze nu mijn andere eileider ook weghalen....

8. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Gister avond met flinke buikpijn en pijn tussen mijn schouderbladen weer in het ziekenhuis geweest. Dacht echt dat het weer buitenbaarmoederlijk zat. Andere gyn dit keer. Hij vond het ding in mijn eileider niet lijken op een vruchtje.. Hij zag nu wel iets in mijn baarmoeder, maar zag er niet goed uit... Miskraam voorspeldt hij... Hcg was ook in anderhalve dag maar van rond de 800 naar de 1000 gegaan... Is ook geen goed teken..
    Zaterdag terug komen..

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Klinkt als mijn verhaal alleen zonder pijn.
    Ik heb geen pijn gehad, pas bij een hcg waarde van rond de 2600 zagen ze bij mij het in de eileider zitten.

Ik hoop echt dat jij het niet nog een keer moet doormaken.
    Pas je goed op jezelf?

10. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi,
    Ff een update van mijn kant.
    Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest. Hcg is wel gestegen van 1000 donderdag avond naar 1600 vanmorgen. Op de echo zien ze vaag iets in mijn baarmoeder, maar ook iets in mijn eileider.
    Morgen ochtend moet ik weer terug, als de hcg boven de 2000 komt zouden ze zeker duidelijk iets moeten kunnen zien volgens de gyn...
    Spannend dus.... Zou zomaar kunnen dat ik geopereerd word morgen, maar ik hoop zelf stiekem nog op een gezonde zwangerschap...
    Xx

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

O heftig joh.. veel sterkte toegewenst!

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Spannend zeg, heel veel succes

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik hoop het ook voor je maar heel eerlijk vrees ik dat t geen gezonde zwangerschap is, je hcg had minimaal 2000 moeten zijn nu.
    Ik weet niet of je mijn topics hebt gelezen van toen maar meis je verhaal lijkt zoveel op de mijne :(
    Bij mij zagen ze op 14-02 ook wat in mijn baarmoeder, kreeg zelfs te horen dat ik moest gaan genieten.
    3 dagen later lag ik op de ok.

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Zojuist zijn het kindje en mijn laatste eileider verwijdert..

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Heel veel sterkte!!!!!

16. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Jeetje,wat vreselijk voor jullie!!heel veel sterkte!

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh nee Anne... pff ik heb hier geen woorden voor. Wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte.

18. mappel

mappel Niet meer actief

ach meiske toch, wat vreselijk!!!!! Ikhad zo op goed nieuws gehoopt! Hoe nu verder?

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    jeetje.. Sterkte zeg :(

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14