klein onderzoek corigerende ondergoed (vrouwen met een maatje meer)

Discussion in 'De lounge' started by noukie89, Dec 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

na aanleiding verwijdering van topic nog maar een keer maar dan zonder namen

ik en een leverancier van mij willen graag weten of er vrouwen zijn met een maatje meer ook interesse hebben shape ware (corrigerende ondergoed) in maten vanaf Cup F tot cup H

shape ware is ondergoed dat je lichaam goed in verhouding brengt (geen rolletjes meer)

bijv je hebt maat 50 neem je maat 48 zodat het daadwerkelijk ook gaat corrigeren

ook zijn er bh's op dit moment alleen nog voor vrouwen tot cup E

de leverancier en ik willen graag weten of vrouwen met een cupmaat meer ook interesse hebben

deze bh laat het lijken dat je niet zo'n grote borsten hebt

alles is gemaakt van lycra daardoor heb je geen last van zweet plekken wat bij de meeste shape ware wel zo is

wil je weten hoe het er uit ziet kijk dan in mijn profiel bij foto's

2. noukie89

niemand????

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er op zich wel intesse in... En ik denk wel meer vrouwen met een maatje meer. Het enige dat mij altijd tegenhoud om het ook daadwerkelijk te kopen zijn de belachelijk hoge prijzen...

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Je kunt beter een goede online vragenlijst maken waarbij je verschillende mogelijkheden voorlegt. Dan krijg je veel meer informatie dan de posts die je nu gaat krijgen denk ik. :)

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had al gereageerd in het eerdere topic. Ben je nu al die reacties kwijt dan :(

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik vind het altijd wel interressant maar veel te duur.
    Pas geleden wel een corrigerend hempje gekocht maar dat rold iedere keer op omhoog.
    Echt verschrikkelijk dus...

7. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

merk idd dat het lastig is als je een grotere cupmaat hebt of het is verschrikkelijk duur. Heb zelf cup f en mn schoonzusje cup g en zeker als je wat nets aanhebt is corrigerend ondergoed erg fijn. Maar wat nu gebeurd is dat het opkruipt of naar beneden rolt omdat ik nogal vetrollen heb. Dus als dit speciaal voor grotere maten is wat dit tegengaat ben ik zeker geinteresseerd mits de prijs aantrekkelijk is!

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

heb wel intresse maar idd vaak is het gelijk zo ontzettend duur

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    En waar blijven de rolletjes dan?

Ik sta er zelf dus sceptisch tegenover. Het vet moet toch ergens heen, waarom jezelf niet gewoon kleden naar je figuur..?

10. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    die foto's komen toch totaal niet geloofwaardig over?
    een model maatje 36 heeft toch al geen vetrolletjes!
    laat eens een foto zien van iemand met maat 50 die zo'n ding aanheeft, dan zal ik er eens over gaan denken.

11. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Nou idd als zo'n slanke den het aan heeft gaat mijn geloof erin wel achteruit!!! Heeft zo wel wat van een tell sel reclame. Ik zou best geinteresserd zijn maar ik vewacht belachelijke dure prijzen .
    Mag ik je vragen wat het zou moeten kosten?

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113

Ik heb altijd begrepen dat corrigerende ondergoed iet goed is. Je lichaam wordt lui ( spieren).

Ben het ook met noonoo eens, waarom niet kleden naar je figuur?

13. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    ik heb ook zo'n hemd van de hema en die rolt ook vaak omhoog net als bij lara, zoooo irritant. Maar als je een broek aan hebt valt het wel mee. Ik heb alleen niet zo'n grote cupmaat, maar ik hou wel van corrigerend ondergoed hoor.

14. noukie89

ik heb net contact gehad met de leverancier
    en heb er op aangedrongen om toch foto's te laten maken met een vrouw met een maatje meer
    zoals het nu lijkt gaat dit ook gebeuren
    wanneer heb ik nog geen datum voor maar hopelijk komen ze er snel
    mee

wel hadden ze een logische verklaring het schijnt dat vrouwen met maatje 38 het soms nog meer kopen dan vrouwen met een maatje meer

omdat als iemand met maatje 38 3 kinderen heeft gekregen ook allemaal niet meer zo strak zit en ja als ze een mooi jurkje aan willen hebben houdt het ze toch tegen met de rolletjes

15. noukie89

ja ik ben alles kwijt geen idee wie en wat hebben er hebben gereageerd

16. noukie89

wat vind je duur ???

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zit altijd met een ander probleem, ik heb namelijk haast geen borsten, kleine cup B. En ondergoed/lingerie voor grote maten is altijd vanaf een grote cupmaat, ook die corrigerende.

18. noukie89

daar is helaas weinig aan te doen je heb wel push up bh's

toen ik nog Cup B had vond ik push up niet echt fijn en nu al helemaal niet meer met mn Cup E/F dan heb ik mn borsten straks in mn nek:D

19. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    wat is de prijs???

20. Skye

Skye Niet meer actief

Ik vind ze ook vaak prijzig! En ik heb het wel eens aangehad, maar het deed nou niet bijsterend veel ofzo! En daar dan bijna €30,- voor neerleggen vind ik een beetje te!

Share This Page