Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en de dokter zei dat ik rond week 8 met een verloskundige kan gaan bellen. Maar vandaag sprak ik iemand die ongeveer 9 weken zwanger is en al 2 echo's heeft gehad (hier voor heeft ze geen miskraam gehad ofzo). Wat is wijsheid?
Ik heb eind week 5 gebeld en bij mijn VK was de intake al met 6+3 en mijn eerste echo met 8+5. Gewoon einde deze week bellen, als ze pas in week 10 echo doen dan kun je dat ook alvast plannen...
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger en gisteren belde ik de vk voor een afspraak en die zei dat het net even te vroeg is en ik dus volgende week terug moet bellen.
Ik heb met 5+1 gebeld, zou vandaag de afspraak hebben maar door onstandigheden moest ik die verplaatsen naar maandag Edit: gefeliciteerd!
Hier bij mijn dochter rond de 8w gebeld, weekje later de intake. Deze zwangerschap rond 5w gebeld en met 6w4d de intake (met echo). Ze willen hier de intake het liefst voor de 10w doen, en als je op tijd belt, heb je natuurlijk kans dat er al snel een plekje is.
Ik heb me de dag na mn positieve test aangemeld bij de verloskundige, was wel zo verstandig vanwege drukte daar en t plannen van n afspraak.
Op de site van mijn verloskundige staat dat je vanaf 5 weken kunt bellen voor een afspraak. Dat heb ik ook gedaan. 1e echo met 8 weken gehad en morgen de 2e echo.
Bij mijn eerste was het ook pas rond de 8weken hoor... Maar kreeg wel eerder echo omdat ik had gezegd dat ik niet wist hoe ver ik was... Maar wist ik wel hoor Stiekem een echootje gepikt! hihi Wilde zooo graag weten of het goed zat! En of ik inderdaad wel echt zwanger was... Pas tijdens mijn eerste echo wist ik zeker dat ik zwanger was... toen pas geloofde ik het echt! Bij mijn tweede en derde geloofde ik het wel meteen na de test... toen rond de 8 weken eerste afspraak gehad geloof ik.. maar was bij gyneacoloog...
Ik had contact opgenomen direct na de eerste positieve test, dus zo rond 4 weken. Omdat ik niet wist hoe ver ik was doordat ik nog geen cyclus had, mocht ik langskomen bij 9 weken (dachten we, bleek 7 weken te zijn).
Ik heb rond 5 weken op de site me aangemeld. (Site van de verloskundige) en werd de dag erna meteen al teruggebeld. Had de eerste echo met 7 weken en 3 dagen!
Ik heb nu een online formulier ingevuld van de verloskundige. Daarin staat dat ze in je 7e week een intakegesprekje willen en 1 a 2 weken later de 1e echo.. Ik ben vast een zeikerd, maar heb het liever tegelijk Anders moet ik 2 keer vrij vragen en 2 keer een smoes verzinnen op mijn werk. Ik weet ook niet precies hoe ver ik ben.. Ik ben eerst ongeveer 90 dagen niet ongesteld geweest, vervolgens werd ik 25 januari weer ongesteld en 25 februari had ik een positieve test in mijn handen. De test had al een best duidelijk streepje, maar geen idee hoe lang mijn cyclus duurde en wanneer ik mijn eisprong heb gehad. De dokter denkt dat ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger ben, wat denken jullie?
Ik heb eerst de dokter gebeld, kreeg van de dokter een doorverwijs brief om in t Ziekenhuis een echo te laten maken, toen ik bij de dokter was gewees, ben ik op zoek gegaan naar verloskunde en die hebben toen een intake gesprek gepland met 8 weken. Je kan gewoon bellen, ze zullen alleen niet gelijk inplannen, eerst wachten tot Je wat verder bent.