Goeiemorgen allemaal! Ik denk dat ik vanaf gisterenavond beetje bij beetje mijn slijmprop aan het verliezen ben, maar ik weet het niet zeker. Bij mn eerste bevalling gebeurde dit tijdens de bevalling dus heb er weinig van meegekregen, de VK ving het op. Er komt nu telkens na het plassen heel dik slijm mee, wel vrij helder maar echt in klontjes ( lekker praatje op de vroege ochtend sorry!!) Zou dit de slijmprop kunnen zijn?? Gr, Manon
Zou best kunnen, ik heb dit ook zo gehad voor de geboorte van ukkie. Er zaten ook bloedspoortjes in het slijm. Bij mij begon dit pas toen ik ook al weeën had. Maar het kan ook nog een tijdje duren voor je bevalling echt op gang komt! Sterkte met afwachten.
zou hete goed de slijmprop kunnen zijn!! maar ik heb ook gehoort dat dat niet veel wil zeggen, want je je lichaam maakt weer nieuw aan, maar of dat waar is. ik zelf ben de prop beetjes bij beetjes gaan verliezen tijdens de bevalling
Ik verloor 'm de dag voordat ik beviel, twee slijmpropjes maar zat wel (oud) bloed bij. Ik weet niet of dat normaal is trouwens.
Ok thanks! Er zat bij mij geen bloed bij, ik zal het aan de VK vragen, moet ik vanmiddag toch heen. Ik had inmiddels even gegoogled en gezien dat je kindje ook zomaar nog twee weken kan blijven zitten na het verlies van je slijmprop. Maar toch rommelt het hier en daar met voorweeen. Spannend!! Gr, Manon
er hoeft geeen bloed bij te zitten. Ik ben hem volgens mij ook aan het verliezen beetje bij beetje. Ook dikke stukken geleiachtige slijm bij het afvegen. Dan is je lichaam wel bezig met de bevalling spannend dus!