38+ weken en weinig beweging

Discussion in 'Zwangerschap' started by Slagroomsoesje, Dec 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Mijn kleintje is al vanaf vrijdag avond zo rustig. Dit was ze daarvoor nooit. Heel de dag was ze wel in de weer in mijn buik.

Daarvoor een paar dagen alsof het leek dat ze buiten adem was zo bewoog mijn buik.. heel vreemd.

Ik voel haar maar 1 of 2 keer per dag , moet wel erg concentreren erop en dan is het nog zachtjes ook dat ze beweegt.

Is dit stilte voor de storm??

Ik herken dit. Mijn oudste was tot de weeën begonnen gewoon lekker bewegelijke en bij mijn jongste had ik ook minder leven met 40.1 en ben ik gelijk ingeleid in het ziekenhuis diezelfde dag nog.

Ik maak me wel zorgen maar wil niet als een zeikerd overkomen

2. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je het niet vertrouwd gewoon ziekenhuis of vk bellen hoor!

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volg je gevoel zou ik zeggen, bel even met je vk. Die kan wellicht even luisteren etc en dat kan je rust geven.

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Bij mij wisselt het per dag, de ene dag echt 10 bewegingen per minuut en de andere dag een paar per uur. Ik heb dit met mijn vk besproken. Zij gaf aan dat als ik twijfel of het normaal is, ik gewoon moet bellen voor een ctg. Dus, bij twijfel bellen!

5. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Zeker bellen....Beter voor niks als dat er wel wat kan zijn. Je moet zelf niet in de zorgen zitten!!

6. mama013

mama013 Actief lid

Jun 19, 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ik zou even bellen,gewoon voor je eigen gemoedstoestand. Ik heb dat nu ook pas gedaan, alleen gebeld naar meer dan 24 uur niets te hebben gevoeld, ik kreeg te horen of ik de volgende keer even wat eerder wilde bellen...

7. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bellen hoor!

8. Soit

Soit Niet meer actief