Dit heb ik weer Ruim een week geleden de 20 weken echo gehad en hoewel het qua ligging niet heel makkelijk ging allemaal, aan het einde toch te horen gekregen dat we een meisje krijgen. Maar ja...100% zekerheid heb je nooit toch? Dus ik dacht slim te zijn... Mijn echo geplaatst in de NUB topic (later begreep ik dat dit voor 20 weken eigenlijk te laat is?), want...als men daar ook zegt een meisje dan zal ik wel wat meer zekerheid hebben. Het klonk heel logisch...tot mij daar werd verteld: duidelijk een jongen! En nu weet ik het dus niet meer hahaha...dacht mezelf wat 'rust' te geven maar in plaats daarvan ben ik nu helemaal Jullie voelen hem zeker wel aankomen...mijn vraag: wat zien jullie in de volgende echofoto's?
Lastig die twijfel!!! Ik kan eerlijk gezegd niet zoveel maken van de echofoto's.. Willen jullie een pretecho laten doen? Anders is dat nog een optie als je het zeker wilt weten..
Ik heb niet zoveel verstand van echo's maar zie nu wel op ZP dat ze er echt allemaal anders uit zien. Snap je onzekerheid wel... Bij het NUB topic zeiden ze toen meisje, geslachtsecho meisje, 20weken echo ook meisje.... Dus ik geloof het nu wel maar heb ook soms dat ik ineens denk ja maar wat als het niet zo is... Hopelijk zijn er nog wat echo experts die je gerust kunnen stellen. Of krijg je het misschien nog wel een keer te horen bij een evt pretecho.
Ja dat viel mij ook op. Ik heb in het forum natuurlijk ook geprobeerd te vergelijken met andere echo foto's maar word daar ook niet veel wijzer van. We hebben een pretecho gepland staan, maar dat is pas over een paar weken. Ik ga daar zeker vragen om nog even in te zoomen op het geslacht Maar het duurt dus nog even en op een aantal punten loop ik nu echt zoooo vast... De babykamer ligt even stil. Er zijn al een aantal meisjes dingen in huis, niet veel gelukkig...inkopen doe ik voorlopig maar even niet, terwijl ik dat juist zo graag wil! En de cadeautjes die we momenteel krijgen voor een meisje! Tegen de tijd dat we die echo hebben, is ruilen e.d. te laat. Ook best lullig en zonde geld. Maar goed, dat laatste is een beetje bijzaak. Stiekem ben ik zelf gewoon nieuwsgierig en ik hoop ZO dat er iemand is die een beetje gerust kan stellen!
Sorry, maar ik zie hier geen duidelijk meisje. Dan zie je echt 3 strakke lijntjes lopen. En zeker op de laatste foto. Lijkt op die van ons mannetje.....
ik mis eigenlijk ook het vlindertje (of hamburgertje) van een meisje.. en alleen daarom twijfel ik of het niet een jongetje is.. BEn benieuwd naar je pretecho
Ik kan er ook weinig van maken..... Ik zie die 3 streepjes helemaal niet. Heeft de echoscopist ook laten zien waar ze t geslacht duidelijk ziet... haar beredenering? Kijk dit is de 20 wkn foto van ons meisje daar zie je dus echt duidelijk 3 streepjes. Bekijk bijlage 123955
De plek waar het geslacht is te zien, is omcirkeld. Beredenering bij foto 1: dit zouden twee schaamlipjes moeten zijn. Beredenering bij foto 2: het kwam erop neer dat het op deze foto minder goed te zien is, maar dat de uitstulping van een piemeltje hier ontbreekt dus er vanuit wordt gegaan dat het een meisje is. Pfff...lastig hoor! Je gaat er toch vanuit dat een echoscopiste hier zo vaak mee te maken heeft dat ze echt wel weet waar ze over praat?! Maar als aan de andere kant de meerderheid eerder aan een jongen denkt... Hahaha...laat ik er maar vanuit gaan dat het geslacht in 3D beter herkenbaar is Al duurt dat nog ruim 4 weken en zou ik het liefst komende week gewoon een geslachtsbepalingsecho laten doen! Maar dat is vooral mijn nieuwsgierigheid die spreekt. Thanks voor jullie reacties trouwens!
Devero, foto 1 is een lengtedoorsnede van je kindje. Duidelijk een meisje anders zou je echt wat moeten zien zitten van balzakje en piemeltje!
op foto 1 is niks te zien. bij foto 2 zie ik echt balletjes. dus denk een jongen. een piemeltje kan ook in een positie staan dat hij even niet zichtbaar is. vriendin van mij had al meerdere keren gehoord dat ze een knul kreeg en ergens tegen het eind zei de gyn een meisje! dus ze schrok.. maar piemeltje was gewoon even verstopt (hebben ze wel 20 min naar gezocht btw)
ik neem aan dat een echoscopiste het beter ziet dan wij. en de nub kan idd bij 20 weken niet meer. ik zou op je echoscopiste vertrouwen en voor de zekerheid ergens in je achterhoofd de kans op een jongen onthouden.
ik ben de gene die zei bij het nub topic dat het duidelijk een jongen is. dit zei ik omdat ik op foto 2 echt totaal niets zie als wat ik bij ons meisje heb gezie met de 20 weken echo en alles echo's ervoor of erna. ik dacht echt dat het balletjes waren en dat het plassetje waarschijnlijk omhoog zou staan en daardoor niet zichtbaar op die foto. maar schaamlipjes kunnen ook opgezwollen zijn en lijken op balletjes. anders neem je de foto's mee naar de verloskundige en laat je haar eens kijken sorry voor de verwarring wat was niet mijn bedoeling!
bij babykleertjes of spulletjes wordt meestal niet zo moeilijk gedaan wat betreft ruilen buiten het termijn om... zeker niet als je het van roze naar blauw wilt ruilen... verder kan ik je helaas niet helpen, heb totaal geen verstand van echo's ik heb ze nog wel even vergeleken met de echo's van mijn meiden, maar kan zelfs uit mijn eigen echo's geen wijs worden
Hoi, Waarom laat je niet een geslachtsbepalingsecho tussendoor maken? Kost zo'n 30 euro en dan weet je het misschien wel zeker. Zou ik wel doen als ik jou was. Deze twijfel is ook niet leuk, ik zou er gek van worden haha. En het klopt wel, bij een meisje hoor je 3 streepjes te zien, maar de schaamlippen zijn vaak ook nog opgezwollen dus echt lastig. Hoop dat je snel een antwoord krijgt, kun je tenminste gericht gaan shoppen!
Joh, dat geeft helemaal niet! IK ben degene die het nodig vond om mijn echo's op het forum te plaatsen, terwijl ik ook had kunnen vertrouwen op de echoscopiste En zoals je ziet: er zijn er meer die denken aan een jongen dan aan een meisje Ik vind het ergens ook wel grappig: denken jezelf wat geruststelling te geven maar vervolgens het tegendeel bereiken omdat je niet meer weet wat je moet geloven. Simpel gedacht weet ik nu weer net zoveel als vóór de 20 weken echo. Dus nog een paar weekjes geduld en ik ga er vanuit dat in 3D een jongetje en meisje echt wel van elkaar te onderscheiden zijn. Wie weet komt er nog wel uit dat het gewoon een jongen én een meisje zijn, vandaar de verwarring (hahaha...niet grappig, daar ben ik niet op voorbereid ) Thanks voor het meekijken allemaal!