Mijn mannetje was afgelopen donderdag 11 weken. En sinds een paar dagen blijven die knuisten van hem maar naar zijn mond gaan en bijten Honger is het niet, want net als nu heeft hij net een fles gekregen.. Speentje is ie sowieso al niet dol op, en die wil hij ook niet.. Het zouden toch niet al tandjes kunnen zijn toch?? Is toch veel te jong??
mijn dochtertje is afgelopen donderdag negen weken geworden en ook zij bijt constant op har knuistjes en een koelbijtring vind ze geweldig en bij haar zijn het inderdaad tandjes die zich aanbieden vind het ook veeeel te vroeg maar toch is het zo
Kan je dan al iets zien?? Ik heb gekeken, maar zie geen puntjes of iets dergelijks, ook is het niet dik of rood.. Ik geloof dat eerst de onderste snijtanden komen toch?
ik zie dat haar tandvlees dik staat en wittig heb dit aan de huisarts gevraagt en laten zien en het zijn degelijk tandjes en bij haar is het inderdaad eerst vanonder
Het zouden tanden kunnen zijn, maar het is wel erg vroeg..! Als het echt tanden zijn, dan kan het zijn dat het even duurt voor je wat gaat zien. Maar mijn zoontje kwijlt en sabbelt ook al weeeeeken op zijn handen. Maar nog steeds niets te zien.
Mart is morgen 12 weken en doet ook precies wat ts beschrijft, ik denk dat het misschien een beetje "zeurt" van tandjes maar dat er nog niks echt doorkomt.
@mamavanAmarylli Hier staat het niet dik, maar wel wit, witter dan de rest zeg maar.. Maar zoals ik al lees dan kan het ook nog wel even gaan duren (gelukkig ) Gelukkig want het gaat allemaal al zo snel!
Dat op de vuistjes sabbelen hoort ook gewoon bij de ontwikkeling dacht ik. Mijn zoontje zit ook al twee maanden non stop met beide handjes in zijn mond, en er is 'pas' nu net een tandje door.
Hier ook een handensabbelaar maar echt geen tanden te zien. Volgens mij hoort het gewoon bij de ontwikkeling. Hij heeft duidelijk zijn handjes door en die gaan nu dus naar zijn mond..... denk dat als hij speeltjes kan vasthouden, hetzelfde zal gebeuren
het hoort bij de ontwikkeling van de speekselkliertjes en gewoon het ontdekken van de handjes. Alles wordt ontdekt met de mond en gaat daar dus heen. Geloof dat de ontwikkeling van de speekselklieren ook juist vanaf een maand of 3 is... Hier ook vanaf die tijd al en nog steeds wordt er flink gekauwd op haar handjes, maar inmiddels ook op haar voetjes en nog steeds ook graag op onze vingers (en dan kan ze al flink bijten zonder tanden!)
Lol...inderdaad!! Die speekselkliertjes... ons mannetje is een echte kwielerd op het moment, stopt ook z'n handjes in z'n mond en z'n shirt is vaak al heel snel zeiknat. Het hoort erbij! Tandjes worden rond de 3 maanden wel 'klaargezet' heb ik begrepen, dus het is waarschijnlijk een combinatie van alles. Ik hoop van harte dat de tandjes nog even wegblijven, alles gaat inderdaad al zo snel en bovendien heeft meneer soms nu al de neiging om even in m'n tepel te bijten als 't hem niet snel genoeg gaat of is afgeleid bij het drinken en ik heb er bepaald geen zin in dat ie de tanden in m'n tepel zet.
Hhahaa, wat erg marjanneke! Moet je nagaan als ze straks wel tandjes heeft Vind het wel grappig, dat hij eerst nog niks deed en dan in een keer het 'ontdekt' heeft.. Wel stoer..