Hallo, Ik weet dat het eigenlijk niet onder dit kopje valt. Maar ik heb geen idee waaronder het dan wel hoort te vallen. Ik lig al een week, denk ik, te dromen over zwangerschappen en baby's. Eerst was mijn schoonzusje zwanger....zij is 5 maanden in zuid afrika geweest en was die dag terug gekomen. Daarna was ik zelf zwanger, beviel ik (overigens niks van meegekregen haha) en was de baby (bleek tijdens de droom) een soort van pop. Daarna was ik zwanger, en bleef ik zwanger, vond dat anderen niet zo veel aandacht er op moesten richten..vond het heerlijk, maar ze moesten hun eigen leven leven. Vannacht was ik weer zwanger, weer bevallen en toen was de baby kwijt en werd ik opgenomen in een of ander euhh..psychiatrische inrichting waar ze zeiden dat ik echt niet zwanger was en geen baby kreeg. Ik was echt letterlijk wanhopig en heb lopen schreeuwen om de baby. Mijn man was alle dromen bij mij, en had dezelfde wanhoop of vechtlust of.. In de laatste droom was een lieve tante van mijn man er ook, met haar gezin, en ze ging mee op zoek naar onze baby. Ik word helemaal gek van deze droom. We willen erg graag een kindje, kunnen niet wachten. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden en dat maakt mij nog veel verdrietiger als ik 's morgens wakker wordt. Kan iemand mij vertellen wat deze droom inhoudt? Liefs, Clijn
Ik heb van mijn pshygoloog geleerd dat als je droom jij dingen verwerkt die zijn gebeurt dus dat is positief mijn vriend mocht mij ook niet meer wakkermaken als ik weer eens droomde , Je moet je er niet te druk over maken zo verwerkt je dus dingen uit het verleden , !!!,
Hey wendyhuitink, Dank je wel voor je reactie! Ik (en mijn man) weten dat hij mij niet wakker moet maken uit een droom. Dat het verwerken is uit het verleden, snap ik goed bij andere nachtmerries van mij. Deze vind ik gewoon zo vreemd. Dank voor je info! Liefs
Ik weet niks over dromen hoor, maar ben gewoon even benieuwd of je nog ongesteld bent geworden.... Zou toch mooi zijn als het een keer raak is!
Hahah ja dat hoop ik zoooo ontzettend! Wie weet waren de dromen wel vooruitzicht Ik ben nog niet ongesteld...(durf het bijna niet neer te zetten...straks ga ik naar de wc en is het mis ) Ach ik blijf duimen.. Dank je wel voor je interesse, lief!
Hee die droom over dat je zwanger bent en dan bevalt van een pop heb ik ook gehad.. maar dat was toen ik een week of 23 zwanger was. Hier vooral veel achtervolgingsdromen waar ik dus de hele nacht op de meest spectaculaire manieren aan een heel arsenaal achtervolgers ontsnap. Maar daarvan weet ik dat het gewoon stress is.
Er is een psycholoog (weet niet meer welke, maar een bekende) die stelt dat je dromen uit 3 dingen bestaan. 1 ding dat die dag is gebeurt en niets voor leek te stellen maar in je droom toch terug komt, 1 ding uit het verleden, en 1 (onbewuste) wens die je koestert. Misschien is het je verlangen gecombineerd met een van die andere dingen...