hoe ziet de slijmprop er precies uit?

Discussion in 'De bevalling' started by Boukje34, Apr 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hallo,

Ik heb al op diverse manieren gezocht zowel op dit forum als via Google, maar toch geen bevredigend antwoord gevonden (misschien kan dat ook wel niet).

Ik ging net naar de wc en toen ik bijna klaar was voelde ik uit mijn vagina iets naar beneden vallen. Ik draaide me om en in het toilet lag een grote (echt witte) prop, een bolletje, met de doorsnede van ongeveer 1 euro. Kan dit de slijmprop zijn geweest? Want ik lees overal over bloedsliertjes, maar deze was echt helder wit van kleur.

De afgelopen dagen verloor ik wel slijm (net of je een natte onderbroek aan hebt) maar dit slijm was steeds glasachtig helder.

Alvast bedankt voor je reactie!

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
  3. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Mijn slijmprop was wat groter dan een euro. Ben hem ook op de wc verloren, maar toen had ik al hevige weeen. Wat ik me ervan kan herinneren is dat het heel stug en taai slijm was. En inderdaad echt een klodder. Zoals jij het omschrijft zou het best kunnen dat je hem kwijt bent, maar dan kan het nog best even duren voordat de bevalling begint. Succes als het zover is.

4. emmetje

emmetje Bekend lid

Jul 13, 2007
    517
    0
    0
    Ik heb vandaag ook zitten zoeken op het internet, want ben vanochtend ook mijn slijmprop verloren. Wat je omschrijft komt goed overeen met wat ik op internet heb gelezen. Er kan bloed bij zitten, maar dit hoeft niet. Het kan wit taai zijn, doorzichtige draden of een gelatine-achtig propje. Je kunt hem in 1x verliezen of in delen (zoals ik). Ik ben er dus wel van overtuigd dat dit je slijmprop is geweest! Helaas zegt het nog niet zoveel wanneer de bevalling nu gaat beginnen, maar the end is near!

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36

Share This Page