veel kwalen ff klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sammetje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Ik ben nu 35 weken zwanger van de tweede, en ik moet je toch zeggen dat ik veel kwalen heb. Ik heb een te hoge bloeddruk en zwangerschaps suikers. Maar het ergste is toch wel dat ik zo'n bekkenpijn heb. Vaak kan ik niet eens mijn sokken of broek aan/uit krijgen omdat het zo'n pijn doet. En snachts slaap ik slecht omdat omdraaien in bed zo erg pijn doet. En het kraakt ook allemaal!!! Pff ik hoop dat de baby niet te laat komt, haha..Baby is nog niet ingedaald, hoorde dat het met de tweede ook niet perse hoeft, kan tijdens de bevalling nog dalen. Maak me daar ook wel zorgen om, het is toch eng.. En net bracht ik mijn zoontje naar school en krijg ontzettende steken in mijn vagina...zou de baby indalen?
    Maar goed, ik ben ff mijn ei kwijt...Hoe gaat het met jullie meiden die ook al aan t aftellen zijn?

2. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    daarvoor is dit forum ook hoor!!!! klaag maar lekker, maar pak de draad ook weer op.. het zijn de laatste loodjes en diee..... wegen het zwaarst! Hopelijk is de pijn voorbij na de bevalling!

Deel Deze Pagina