ik heb een vraagje . zoals je naar mijn cyclussen kijkt en ziet op welke dag ik nu weer ben belandis het erg onregelamtig. ik heb zo een beetje gezocht op het internet over sympthomen enzo. ik weet niet zo goed eigenlijk wanneer ik naar de dokter ermee moet. ik ben in juni 2006 gestopt met de pil. is het zo dat als je pco hebt dat je elke keer een lange cyclus hebt. of kan het ook zo zijn dat het kort en dan weer lang is. wel heb ik best last van beharing. (snel groeit enzo.) niet dat er hier een vrouw met een baard achter de comp zit of zo ( hihi) wie kan mij vertellen of ik moet wachten of toch maar een belletje moet plegen. wel heb ik de vorige 2 cyclussen getempt en had ik op dag 21 een eisprong gahad en 14 dagen later ongi geworden. nu temp ik ook nog maar nog geen ei gehad denk ik. alvast bedankt xxx
hey meid, Nou ik heb dus PCO...bij mij was het zo dat ik erg lange cyclussen had en soms een beetje bloed verloor en soms ook helemaal niet ongi werdt Ik kreeg ook allerlei kwaaltjes zoals: Melk uit mijn tepels, last van de onderrug, hevige buikpijnen. Na veel onderzoeken bij de HA (want heb toch na 4 maand maar eens aan de bel getrokken) kreeg ik een verwijzing naar de gyneacoloog op echos was te zien dat ik te veel eiblaasjes in mijn eierstokken had en ook geen eisprong zelf had. Uit de bloeduitslagen kwam dat mijn hormoongehaltes veel te hoog waren. Maar goed om even op jou in te haken Als jij al vanaf juni 2006 van de pil bent kun je best aan de bel terkken hoor ik ben namelijk ook rond juni 2006 gestopt. bij mij was het dan wel zo dat ik eigenlijk amper of niet ongi werdt, maar de HA zal je vast eerst verder kunnen helpen misschien met een kuurtje om de ongi op te wekken. En die beharing tsja het (kan) wel bij pco horen maar dat zegt nu natuurlijk nog niets...ik zou toch eerst maar naar je HA gaan. Nou meid veel suc6 ermee. Anders mag je me ook wel een pbtje sturen als je vargen hebt LIEFSSSSSS
kreeftje. lief dat je gereageer heb op mijn berichtje. ik ben wel weer wat wijzer geworden. tja ik zit in dubio. ik heb dus de laatste twee x een cyclus van 35 en 36 dagen gehad... en nu weer bijna het dubbele.dus ik heb wel gewoon een eisprong maar wat later toen ...en nu....... nog later. als ik nog vragen heb stuur ik je wel een pbbtje thanx meid. xxx
Ik had ook cycli's van 60 dagen of langer, dat is de reden dat ik van de gyn clomid voorgeschreven heb gekregen, sindsdien heb ik altijd een cyclus van 30 dagen gehad. Nu ben ik aan het wachten op mijn menstruatie (na curretage). Ik kan niet opmaken of je onder behandeling bent van een gyn en of je medicijnen neemt.
hoi ik zit met het zelfde probleem ik ben delaatste twee keer netjes 28 a 29 dagen en dan ongi en nu dus alweer bijna 2 week langer. ik heb in dec een inwendige echo gehad en verwacht wel als ik pco had dat de gyn dat meteen zou vertellen. rara vraag misschien maar als je ongi bent is dat dan gewoon net zo als toen je de pil gebruikte of dat niet. ik heb bruin verlies dan en dat wel een paar dagen lang maar kan als ik het zou willen op een dag met een maandverband doen.
Hey meid, Als je PCO had gehad had de gyn het je idd wel meteen vertelt. Om even op je vraag in te gaan: ik was ''anders'' ongesteld toen ik nog aan de pil was. Toen ik met de pil gestop was vorig jaar Juni, begon het met mij ook met bruin verlies kan misschien ook eht ontpillen zijn of ben je al lang van de pil af? de cyclus moet natuurlijk weer op gang komen dat is altijd afwachten Helaas is de cyclus bij mijn iet op gang gekomen, maar uit je verhaal begrijp ik dat je wel gewoon ongi bent? Liefsssss
gewoon ongi kan ik het niet noemen nog steeds bruin verlies en echt geen roodbloed. ik word er zo onzeker van nou ja ik weet het ook niet ben nu bijna 14 dagen over tijd pffff
hallo, Ik heb ook het PCO syndroom Afgelopen donderdag 8 maart voor de 1e x naar de gyneacoloog geweest voor een inwendig onderzoek! Nu heb ik ook eiblaasjes op mn eierstok soort kralen krans,maar ik ben sinds ik van de pil af ben vanaf 9 juli 2006 altijd regelmatig ongesteld geweest zo tussen de 27 en 30 dagen Dus zou je wel moeten zeggen dat ik gewoon mn eisprong heb Groetjes Dolfijn81
Hoi, Zo te zien heb je 2 redelijke cyclussen gehad (minder dan 40 dagen),. Ik zou, als het mijn rijtje cyclussen was, deze cyclus nog afwachten en idd nog blijven tempen en als het dan weer een veel te lange cyclus wordt, naar de huisarts gaan.Misschien valt het mee en is het geen PCO of een milde vorm... Succes in ieder geval!
ik gebruik nog geen medicijnen of ben nog niet onder behandeling van een arts. we zijn vandaag volgens mij aangekomen op dag 65 ofzo. als je er nu 14 bij optl zit ik al op 79 en dat zou dan echt e langste zijn.... echt balen hoor... ging zo lekker aar ik was er al een beetje bang voor dat het zou gebeuren. waarom weet ik niet. had echt zo´n voorgevoel van de volgende zou wel weer langer zijn. ach ja wacht idd nog even af. in juni ben in een jaar van de pil en is het dan nog niet verranderd dan ga ik even langs de ha. anders zegt ze ook nog van wacht maar eerst tot je een jaar van de pil af ben. kan dan ook gelijk mijn temp kaartjes laten zien. xxx