Geen eisprong...

Discussion in 'Zwanger worden' started by SuusjeLove, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Hallo ladies,

Ik heb deze maand dus geen eisprong gehad...
    Ben nu al bijna 1 jaar bezig om zwanger te worden maar tot nu toe nog geen succes...
    Doordat dit pas de 2 ronde is waarbij ik zowel ovatie testen en temperaturen doe weet ik niet of ik vaker geen eisprong heb gehad...

Vorige ronde had ik dus wel een ei...

Zou ik nog een ronde wachten of toch nu al naar huisarts/gynaecoloog gaan...

2. jazz

jazz Niet meer actief

Ik zou bellen want voordat je terecht ben, ben je ook al een maandje ofzo verder....

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mee eens, gewoon de huisarts lekker bellen. Mocht hij echt vinden dat je nog een maand moet wachten dan hoor je dat wel weer en als je een verwijzing krijgt voor de gyn, zal dat inderdaad ook nog wel even duren -gelukkig nog geen ervaring mee-

4. mrdam

mrdam Actief lid

May 16, 2011
    141
    0
    0
    hey suusje wij zijn nu ook bijna een jaar bezig en zit ook nu pas in ronde 2,volgens mij heb ik de 1e ronde ook wel een eisprong gehad deze ronde weet ik het niet ,maar ik ga deze maand ook naar de ha om me door te laten verwijzen, kdenk dat we idd wel lang genoeg gewacht hebben nu .
    groetjes mrdam

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Pff als ik jou was zou ik ook gaan want maar 2x ongi op een jaar tijd is echt weinig...
    Daar kunnen ze vast en zeker wat aan doen...

6. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hier waarschijnlijk hetzelfde probleem...
    Heb geen idee of ik uberhaupt wel eens een eisprong heb gehad, ben al een tijdje aan het tempen maar geen temp stijging te vinden. Wel heb ik meerdere keren een positieve ovu test gehad...Het schijnt dat je niet perse een stijging hoeft te hebben ook al heb je wel een eisprong.
    Ik ben zelf al bij de gyn geweest maar omdat alle bloedwaardes goed waren en we pas in nov. 1 jaar bezig zijn werd ik weer naar huis gestuurd...
    K mag nu wel in nov een afspraak bij de voortplantingsgeneeskunde maken...maar of ik dat ga doen :(
    K zou als ik jou was wel naar de ha gaan en vragen om een afspraak bij de gyn, zo heb ik dat zelf ook gedaan.
    Succes!

Share This Page