Hallo Meiden, Misschien dat jullie mij kunnen helpen, of miss dezelfde ervaringen hebben gehad. Mijn verhaal: Ik heb pcos en had voor onze eerste kind helemaal geen cyclus. Na de ks kreeg ik vanzelf weer een cyclus maar erg onregelmatig zie onderschrift. Maar nu kreeg ik 10 mei erg last van flinke steken aan de linker kant onder in de buik/lies. Dit bleef 2 a 3 dagen aanhouden. Dus ik dacht Misschien ei. Flink geklust natuurlijk omdat wij graag een tweede kindje willen. Dat zou toch fantastisch zijn zo spontaan. Zonder de MMM dat bij de eerste zo ging. Maar een dag na vermoedelijke ei behoorlijk last van krampen gehad. Menstratieachtige krampen. Ook dit hield zon 2 a 3 aan. Toen een week nergens last van, en nu een week vermoedelijk voor nod(26/5) last van steken links en recht, vooral aan de linker kant,maar dan naast de navel in mijn zij. Het is niet continu maar af en toe ff een kleine velle steek. Heel vreemd. Verder erg duizelig,hoofdpijn maar dit kan natuurlijk ook door het warme weer komen. Verder vloei ik veel, wittig en waterig. Moet vaak een nieuw inleggertje gebruiken. En af en toe die vervelende kort durige menstruatiekrampjes. Wie heeft dit ook wel eens gehad, en wat betekende dit? Ik wil wel graag een testje doen morgen 4 dgn voor nod,maar ben ook wel weer bang.... Wat zouden jullie doen? wel een testje of wachten op toch een naderende Menstruatie. X
je kunt altijd testen maar ja dan weetje misschien nog niks of wel.die van kruitvat zijn gevoelig,maar bij mij pakte het niet goed uit die gaf posi aan en werd toch ongi.was 4 dagen voor nod. en nu heb ik gewoon na mijn nod getest en die was gelijk een knaller.dus ik zou als ik jouw was even wachten.maar heb je geen geduld die van kv 2voor 5 zijn echt gevoelig succes
Ik heb geen PCOS (voor zover ik weet) en herken toch ook wel wat je schrijft. Ik denk dat veel mensen het wel zouden herkennen hoor, ook zonder PCOS. Ik heb alleen niet die felle steken en duizeligheid maar verder hetzelfde. Maar ik zit nog verder voor mijn NOD. Ik zou als je kunt nog een of twee dagen wachten met testen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!
Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik heb 4 dagen voor mijn vermoedelijke NOD getest, maar negatief. Nu gooi ik er zaterdag nog 1 testje tegenaan. Miss toch late ei gehad. En anders maar afwachten tot de rode dag
j aidd typje hoe bereken jij nu je nod? want met pcos zijn de ovutesten niet betrouwbaar he, omdat je lichaam dus teveel hormoon aanmaakt heb je kans dat hij elke dag wel positief is. je zou kunnen tempen