Overtijd en test negatief...en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ben nog steed sniet ongi
    heb gister een test gedaan maar niks! ik hoop (raar) toch dat ik dan snel ongi word hoor
    al dat wachten
    wat vinden jullie nog een x testen heb nu 2 menstruaties gehad de 1e van de pil

Edit mod: je onderwerp is voorzien van een duidelijkere titel, zou je hier wel op willen letten? Dank je wel!

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hai

klinkt misschien raar maar is zou het niet doen zou ff nog 2 a 3 dagen wachten.
    weet je een beetje hoe je cyclus is die afgelopen 2 keer.
    omdat je nog pas gestopt bent kan het toch wel veel veranderen.
    maar hoop voor je dat het snel lukt of toch raak is maar snap wat je bedoelt hoor.
    ik wilde ook wachten met testen tot dinsdag maar ja dat is makkelijk zeggen als doen.
    succes.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je cyclus kan nu heel anders zijn.
    Dus ik zou geen geld meer verspillen aan testen, maar gewoon afwachten!

4. music4life

music4life Niet meer actief

mijn menstruatie wa als volgt
    6 aug door depil
    31 aug
    nu nog niet

mijn man gaat vandaag de persona halen

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    joh, je bent net gestopt met de pil. Probeer het een beetje los te laten. Ik zou gewoon een paar maanden rustig afwachten hoe je cyclus verloopt, desnoods temperaturen, dat geeft ook inzicht in je cyclus. Ik snap dat het lastig is, maar na het stoppen met de pil kan het maar zo 6 maanden tot een jaar duren voor je zwanger bent.

sterkte met wachten,
    groetjes sanneke

6. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Inderdaad Danielle - ik sluit me aan bij wat Sanneke zegt! Probeer jezelf niet gek te maken, meid. Ik begrijp best hoe lastig het is (want ik wil het zelf ook heel graag) maar probeer het een beetje los te te laten! Gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het - maar je zal zien - alles komt in orde! Temperaturen vind ik best wel een goeie tip! Ik doe het zelf ook en het maakt me wel wat rustiger :)

Liefs
    Mirza

Deel Deze Pagina