hoi, ik ben nu al aardig overtijd.. maar nu had ik de hoop al opgegeven voor deze ronde, maar toen kreeg ik te horen dat je misschien te laat je ei krijgt en gewoon door moet klussen. Nu had ik ongeveer 1,5 week geleden beetje bloedverlies ( paar druppels ) en toen zeiden ze tegen mij op dit forum dat het waarschijnlijk je ongi was die nog niet echt doorzette.. Dus ik wachten.......... Nu was ik me zo aan het bedenken, een innestelbloeding is toch 7 dagen na de eisprong en 7 dagen voordat ik die bloeding had heb ik ook aardig wat geklust.. kan het zijn dat mijn ei gewoon veel te laat was dan? Dusss... ik vorige week testen.. ( 5 dagen na mijn bloeding ) en die testte negatief. Nu las ik daarna pas dat je kan testen vanaf de 10e dag na de innesteling ( dus als het zo zou zijn,, 5 dagen nadat ik hd getest ). Dat hadden ze me okhier verteld. Nu heb ik de laatste 3/4 dagen last van roze/donkerroze afscheiding. Maar daarnaast heb ik ook nog gewone witte afscheiding wat ik normaal ook heb. Dus als ik veeg, zit er gewoon witte afscheiding aan en daarlangs zie ik roze afscheiding.. echt raar.. nja ik weet dat ik vaak forums heb gestuurd over van ben overtijd blablaba.. maar wil ff weten of het dan toch kan zijn.. en wat die roze afscheiding betekent
meid, ga eens naar de huisarts. Dan ben je van die onzekerheid af. Niet lullig bedoelt, maar de huisarts kan je het beste helpen. Ik lees overal dat je idd topic's opend met allerlei vragen. Als je echt niet ongesteld wordt dat zou ik toch eens door de ha laten onderzoeken waarom je niet ongi wordt. succes
Het kan zijn dat je nog een onregelmatige cyclus hebt of dat je een cyclus hebt overgeslagen, dan zou je eisprong inderdaad 2 weken geleden zijn geweest. Dan zou die bloeding een innestelingsbloeding geweest zijn en kan het zijn dat je te vroeg een test gedaan hebt. Dan zou je nu wel weer een test kunnen doen. Het kan ook zijn dat die roze/donkerroze afscheiding het begin van je ongesteldheid is, dan zou het een dezer dagen moeten doorzetten.