1e 38+2 2e 39+1 3e zit vandaag op 39wk, allerlei activiteit, maar ze ligt nog erg hoog dus het duurt vast nog wel een paar dagen.
mijn mannetje wilde de wereld al na 35 weken zien. Hoop dat deze minstens 3 weken langer blijft zitten
Ik kijk ook even mee Ben ik trouwens raar? Ik hoop dat mijn kindje nog lekker blijft zitten en pas komt zo rond de uitgerekende datum, geniet nog zo van de zwangerschap en het hele idee dat het al zo snel voorbij is benauwd me af en toe
Nee hoor, helemaal niet raar! Ik had het liefst zo lang mogelijk door willen blijven lopen. Maar ik voelde me ook gewoon hartstikke goed en wilde inderdaad ook niet dat het 'voorbij' was Ik heb ook gevraagd of ze me niet wilde inleiden. Wij hadden liever af willen wachten tot de natuur zelf z'n werk zou doen maar de gyn wilde geen risico lopen i.v.m met die beginnende zwangerschapsvergiftiging.
Met 41 weken braken de vliezen en begonnen de weeën. Met 41+3 ben ik bevallen nadat ik ben doorgeleid met wee-opwekkers.
Ben met precies 36 wk bevallen dmv een keizersnede dochter moest er wel uit had zwangerschapsvergiftiging.. Nu ben ik 37 weken, en hang er weer tegenaan maar ben na een weekendje in het zh te hebben gelegen toch weer thuis.
Bedankt voor alle reacties Ik bedenk me net dat ik misschien beter dit onderwerp naar bevalling kan verplaatsen, of na de bevalling of zo, iemand enig idee hoe je een onderwerp verplaatst?