met 41w + 1, weeën begonnen met 41w op maandag 20u 's avonds en dinsdagochtend 05.30u was hij geboren.
Ingeleid met 37,4 week en bevallen met 37,5 week. In het zkh wisten ze overigens te vertellen dat de meeste 1e kindjes na de uitgerekende datum komen.
Hier braken de vliezen om 19.45 uur met 39+6, 's avonds om 23.13 uur is ze geboren. Dus nét niet op de uitgerekende datum
Ik heb ingevuld 39 - 40 weken maar eigenlijk had het misschien moeten zijn; ingeleid! Ze is uiteindelijk bij 39 weken en 2 dagen geboren (wel al 3 dagen bezig geweest met inleiden )
Met 36+3 dagen braken m'n vliezen en met 36+4 dagen ben ik ingeleid, omdat de weeen niet op gang kwamen. Uiteindelijk is hij binnen 3 uur na het aankoppelen van het infuus geboren.
1x op de uitgerekende datum en de andere keren (4x) wisselend. 1x een dag of 2 over de datum en de andere 2x een paar dagen ervoor.
Met 39+1 bleek ik de volgende dag uitgerekend te zijn, dus eigelijk was ik 39+6 weken zwanger.. Dus heeft ze me maar direct gestript en de volgende dag met precies 40 weken bevallen!
Op de uitgerekende datum en mijn tweelingzus is ook bij haar beide kids op de uitgerekende datum bevallen dus zoals jullie begrijpen ga ik er bijna vanuit dat deze ook op de uitgerekende datum komt...