De 1e om 23.23 uur (3 uur 's nachts gebroken vliezen, pas vanaf 17.00 weeën). De 2e om 4.23 uur (31 weken gebroken vliezen, met 34 weken met ks geboren).
Dat nacht-verhaal gaat voor mij ook niet op. De weeen begonnen smiddags, de vliezen braken de volgende ochtend en geboren issie savonds... Alles behalve nacht dus!
Bevalling begon rond 23:00 's avonds met weeen en mijn dochter is de volgende ochtend om 9:39 geboren door middel van keizersnede
Hallo! Op dinsdag 18 december om 8.00 ingeleid...al vrij snel weeen. Hele heftige weeen en weeenstormen, maar mijn ontsluiting schoot maar niet op. Uiteindelijk om middernacht volledige ontsluiting, nog 1,5 uur geperst en toen is Tamara met behulp van gyneacoloog en vacuumpomp op woensdag 19 december om 01.37 's nachts geboren. Hier dus inderdaad een nachtkindje, maar ze had van mij wel wat vroeger mogen komen... Liefs Elly.
Ik heb alle reacties nu gelezen, leuk! Zo te zien zijn hier de meeste kindjesóverdag geboren Maar waarschijnlijk de meeste bevallingen dus in de nacht ervoor begonnen Ik kan inmiddels ook weer van mezelf opschrijven; De bevalling is 's middags begonnen en Celeste is 'snachts geboren om 04.35 uur!
om 21:20, in de avond dus Maar ik ben ingeleid, dus eigenlijk telt dat niet... vliezen gebroken om 12:00, infuus er bij om 14:00..