Kolfrecht afgelopen. Hoe afbouwen naar ochtend en avond?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bloempjuh23, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo dames,

Mijn dochtertje is bijna 10 maanden dus vervalt mijn kolfrecht op mijn werk.

Ik wil heel graag bv blijven geven maar hoe kan ik dit het makkelijkste aanpakken? Dochtertje drinkt trouwens alleen nog maar bv geen diksap ofzo. Iedereen heeft het daar maar over dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Momenteel is het
    7.00 bv
    8.00 half broodje
    11.30 bv
    12.30 half broodje
    14.30 fruit
    16.00 bv met soms een koekje toe
    18.00 groenten en aardappels
    20.00 bv

Op mijn werk kolf ik dus ook nog om 11 uur en om half 4 ongeveer. Hoe kan ik dit invullen? Mijn borsten reageren trouwens heel hefig op een half uurje of een uur geen voeding op de oorspronkelijke tijd. Dan gaan ze meteen weer stromen en vallen ze bijna uit mijn bh..

Pff ik zou willen dat ik het eeuwig zo zou kunnen invullen..Maar ja kleine meisjes worden groot..

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vaak mag je in je eigen tijd wel kolven. Als je bijvoorbeeld een half uur pauze hebt kan je een keer kolven, of misschien kolf je snel en kan je 2 keer kort kolven.

Eva dronk al wel redelijk snel diksap en zelfgemaakte yoghurtdrink, ik zat met 10 maanden nog op 2 voedingen. Ik kolfde 1 keer op m'n werk.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Misschien kun je de tijden langzaam opschuiven zodat je toe kunt werken naar 1 keer kolven? Of ben je altijd laat thuis van je werk?
    Als je bijv. tot 4 uur werkt, zou je dan ook kunnen kolven voor je naar huis gaat maar weet niet of dat een optie is.

Deel Deze Pagina