Hallo, Ik ben net bijna flauwgevallen. Werd heel licht in mijn hoofd en alles klonk heel ver weg, ging echt bijna van mijn graatje!! Wie heeft dit ook gehad en kan het met een eventuele zwangerschap te maken hebben?? Ben er goed van geschrokken (en mijn collega ook)!
Tis een mogelijkheid, maar soms betrekken we wel eens teveel symptomen op een eventuele zwangerschap... Misschien heb je niet zoveel gegeten vandaag?
ja dat kan met de zwangerschap te maken hebben... Heb er zelf ook last van maar ik heb ook bloedarmoede.. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!! Succes!!! Liefs geraldine
@SandraK Ik heb vanmorgen goed gegeten! En net voor het gebeurde nog een appeltje op! Ben nog steeds een beetje licht in mijn hoofd en heb suizerige oren. @ Geraldine Bedankt voor je mail. Misschien ijzertekort. Zal anders eens een afspraak maken met de ha. Misschien een keertje bloed laten prikken.
Kan te maken hebben hoor met zwanger zijn..., maar hoeft niet. Ik was heel duizelig in beginnende zw.schap (mk geworden bij mij in juli) Het draaide voor m'n ogen en werd misselijk erbij. Ff aankijken en anders ff naar HA. Mirre
bij mijn 1e zwangerschap had ik er ook last van.het is heel vervelend want het gebeurt op de raarste plekken.ik had het toen ik aan het werk was,ik stond achter de kassa en wow daar ging ik.het is in totaal 4x gebeurt en daarna niks meer
ja doe dat maar een keertje... Ik heb in 2004 een abortus gehad en ik ben er toen achter gekomen dat ik bloed armoede had... Succes en eet anders ff een beschuitje met appelstroop of zo iets.. Liefs Geraldine
Hoi Ik heb ook al 3 weken last van duizeligheid, ben gelukkig niet flauwgevallen, maar heb wel steeds dat gevoel. Vervelend he? Succes!!
Ja doe dat maar ff.. Ik heb in 2004 een abortus gehad, Wist toen niet dat ik bloedarmoede had en ben er toen achter gekomen... Eet anders ff een beschuitje met appelstroop of zo miss helpt dat! Succes en pas op je zelf! Liefs Geraldine
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik kijk het even aan en als ik er nog een keer last van heb, ga ik naar de ha!