Ik had toen voor mijn vriend het boek gekocht van Kluun " Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en een speen " Papa is the best" ! (Dit had ik overigens al MAANDEN in huis hihihihi)
Banner aangepast! Ik heb nou al vanaf maandag ongi achtige krampjes, en mijn buik lijkt een beetje opgezet daardoor dus ik denk dat mijn eisprong eraan komt... Dus ipv 33 dgn heb ik er maar 31 dgn van gemaakt (dus heel voorzichtig aangepast) NOD 27 augustus...
@Terese Je moet er eens op letten... wanneer je halfweg je cyclus een harde steek voelt in je onderbuik.. duurt 3 sec. (bij mij toch).. of zo even een ongi-pijntje.. Dit is bij iedereen anders toch? Vorige maand heb ik em ook niet gevoeld. Maar ja, mijn cyclus is een beetje tureluut aan het draaien... groetjes en SUCCES!
Meiden, ik wil jullie even geruststellen. Ik mag ook regelmatig aanhoren dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn want dat het anders nooit zou lukken. dus toen ik een paar weken geleden naar de gyn moest, vroeg ik hem of het waar was, dat ik niet zwanger zou worden als ik er zoveel bleef aan denken. Weet je wat hij antwoordde? Het is niet omdat je er veel aan denkt, dat je niet zwanger wordt, het is omdat je niet zwanger wordt, dat je er zoveel aan denkt. Het is eigenlijk wel waar ook he, de eerste paar maand denk je van het komt wel, daarna beginnen de meesten onder ons te temperaturen of zo, dus ben je er automatisch meer mee bezig, als het dan nog niet lukt, beginnen we te denken dat er iets mis is met ons of met ons ventje... en is het na een jaar nog niet gelukt, tsja... dan gaan de meesten onder ons naar de gyn om onderzoeken te laten uitvoeren e.d. Dus jah, ik vind het wel logisch dat we er veel mee bezig zijn hé, het is immers onze grootste wens! Liefs Kirby
Tegen mij zeiden ze...als je er even niet zoveel mee bezig bent dan lukt het vast.... Nou, tijdens de vakantie was ik er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig.....maar ik denk niet dat dat geholpen heeft hoor...
Nou ik ben het levende bewijs dat er TEVEEL mee bezig zijn echt niet van negatieve invloed is hoor!! Ik weet sinds gister dat ik ZWANGER ben! En dat na 14 rondes proberen, waarbij ik iedere ronde steeds intensiever met het zwanger worden bezig was,.... Deze maand kon ik aan niets anders meer denken, ook omdat we net de MMM in waren gegaan. Dus dames, volgens mij maakt het echt niet zoveel uit hoor!! Succes! Liefs, charlie
"Het is niet omdat je er veel aan denkt, dat je niet zwanger wordt, het is omdat je niet zwanger wordt, dat je er zoveel aan denkt. " Wat een mooie uitspraak, hier houd ik me maar aan vast Liefs An
Kirby Ik probeer om er niet aan te denken, heb zelfs overwogen om dit forum even vaarwel te zeggen, maar... dit is echt verslavend! Je kan hier allerlei nieuwtjes lezen over je lichaam e.d. Die spreuk van je gyne is écht een opsteker! Thanks! even een vraagje terzijde... hoe vraag je zo'n pendel aan? hoe werkt het? Groetjes van een onrustig/ongeduldig Belgje
heb het ook onlangs gedaan (pendelen). zoek een berichtje van iem. die pendelt en daaronder pb (persoonlijk bericht) aanklikken. ik heb sonja en ninetje laten pendelen. sonja heeft alleen voor en achternaam en geboortedatum nodig. ninetje volledige naam (dus ook meisjesnaam), geb. datum, beg.plaats en geboortetijdstip. succes! xxx