Ik had gisteren witte afscheiding, vandaag weer maar nu was het iets natter en waterig, beetje melk achtig zal ik maar zeggen. waar zou het door komen, is mijn ovulatie /eisprong al geweest of komt het eraan
Ja meis, moeilijk te zeggen zo op een afstandje he... Het zou je ei kunnen zijn...maar ik controleer mijn afscheiding nooit zo....dus ik zou het ook niet goed weten...
@SandraK nou ja, ik dacht misschien dat meerder meiden het zouden/kunnen gehad hebben vandaar dat ik het vroeg
Sanp ik hoor....vraag maar raak...daar leer ik ook weer van... Nu nog wachten op meiden die er verstand van hebben...
misschien moet je even kijken op blz 3 van zwanger worden en dan bij kopje "kleine scheutje wit verlies" succes
ik heb vanaf een paar dagen na mijn eisprong al wit romig soms korrelig afscheiding maar weet ook niet wat dit betekend heb het nog nooit eerder gehad ik hoop dat dit een teken is van zwangerschap maar dat weet ik pas als ik mijn nod voorbij ben denk ik
Ja dat heb ik ook Gemke, ik heb ook geen idee wat het zou kunnen betekenen.....ben benieuwd of iemand dit weet?
hallo ik heb het ook al vanaf 1 dag na de eisprong. witte afscheiding, ziet niet zo fris in je onderbroek haha maar las het betekent dat ik zwanger ben vind ik dat helemaal niet erg
ik heb het ook iedere cyclus van die witte afscheiding daarom weet ik gewoon dat ik dan ongesteld wordt.
Ik kreeg na mn eisprong witte afscheiding, melkachtig en licht zurig van geur, bij mij was dit een zw. schapssymptoom, maar elk lichaam is weer anders dus valt eigenlijk weinig te zeggen over iemand anders afscheiding.
Ik heb gelezen dat je afscheiding eerst waterig is en wanneer de eisprong nadert het wat dikker en draderiger wordt. Als je tussen je vingers (ja dames, even testen! haha) een sliertje krijgt dan volgt de eisprong snel Na de eisprong is het als het goed is over.
@Mummy je zou zeggen dat ik m'n ei nu wel gehad zou moeten hebben! maar het witverlies is niet over hoor. Begon bijna anderhalve wk geleden met waterige , dunne afscheiding...toen witter compact..toen melkachtiger plakkeriger, dikker korrelig en nu (sinds gisteren) lijkt het weer iets dunner, maar nog steeds melkachtig, zuur en compact!?? Wacht het wel af. Volgens mij is ieder vrouwenlichaam anders en wat bij de ene zo is, is bij de ander weer iets anders