Hallo, Ik ben na mijn curretage afgelopen oktober weer begonnen met het bijhouden van mijn temp. Nou moet ik wel even erbij zeggen dat ik deze cyclus een flinke griep met koorts&co heb gehad ( dus hogere begintemperatuur tijdens menstruatie) Mijn vraag ik dus of iemand kan uitvogelen of ik een eisprong heb gehad en wanneer, want kan er geen wijs uit. Alvast bedankt 30389b Ovulation Charts
Hoi Jagger, je hebt heel veel open rondjes op je kaartje staan. Het is de bedoeling dat je elke ochtend op hetzelfde tijdstip meet, anders krijg je geen goed overzicht. Ook heb je op 2 belangrijke dagen, 14 en 15 geen temp ingevuld... Ik denk dat je misschien wel je eitje gehad hebt, omdat je een paar dagen geleden op 36.9 zat en nu langzaam zakt (en ongesteld wordt) Groetjes en succes met wachten
Ik kan er weinig uit opmaken.. Je hebt veel open rondjes wat er op duid dat je niet iedere ochtend om dezelfde tijd tempt, ook temp je niet iedere dag waardoor je geen duidelijk beeld krijgt Dus eigenlijk kan ik er helemaal niets over zeggen. (ik temp zelf al ruim een jaar)
ja deze maand klopt het dat ik vaak op andere tijden heb gemeten; vooral omdat ik de griep had en er echt niet bij was met mijn koppie. In ieder geval wel bedankt voor de reacties