Hoi hoi, Ik heb al vanaf dat mijn eisprong was veel last van witte romige afscheiding. Deze heb ik in een vorige cyclus nooit gezien. Wie heeft daar ook last van en wat betekent het? Liefs Wen
Hee das toevallig, dat heb ik deze maand ook voor het eerst.... tenminste het is me nooit eerder opgevallen. Ben ook wel benieuwd wat dat inhoud...
hey bij mij ook wel wat,niet super erg maar t is er wel,en mn borsten doen al vanaf dat ik ongie was pijn en is niet overgegaan,dus moet je voorstellen vanaf 25juni al he! en als ik mn bh uit doe dan zijn ze echt zwaar! we zien wel,heb mn ei zeker goed gevoeld,hadden n bruiloft op die dag en we stonden bij t gemeente huis op de trap,auwww!!echt steken,maar goed we hebben genoeg geklust dus nu ff afwachten! succes iedereen x krulliewullie12(esther)
Hoi Hoi. Ik heb het eigenlijk altijd gehad.Zat eerst wel aan de pil weet niet of dat er ook mee te maken heeft, heb het ook pas weer sinds ik clomid slikXxx
De enige keer dat ik dat had was toen ik zwanger was. In andere cyclussen nooit gehad. Witte vloed noemen ze het ook wel eens. Rustig afwachten. Groetjes labmuisje
Toevallig, dat heb ik nu dus ook. Volgengs mij is mijn ei al geweest, want ik heb vrijdag en zaterdag enorme buikpijn gehad. Maar we blijven gewoon klussen.........en we wachten maar af!