Helemaal vergeten te vertellen. Beetje een rot week gehad. Wasmachine kapot. Ja die van topic mei/juni. Onder naam pnirmal. Twee jaar oud.:x bordcomputer kapot... Nu een tweedehands Siemens. Maar vorige week gesprekje gehad bij mijn vrijwilligerswerk en ik ben door mijn ( proeftijd heen) en ben ook wel erg trots, Een soort natuur talend om te werken met verstandelijk gehandicapte. Het zijn maar drie uurtjes per week maar ik haal er z.n voldoening uit. Niet eerder met werk gehad dat ik graag op de brommer stapte en dacht van zo we gaan weer eens lekker aan de slag. Waarschijnlijk uitbreiding per 1 januari van 9 tot 14.30. Ze hadden het zelfs al over cursussen volgen in de toekomst. Nou echt Met natuurtalend bedoelde ze dat ik cliënten kan benaderen die heel slecht te benaderen zijn. Die zonder morren mij accepteren. Beetje trots. Ik hemel mij zelf niet graag op maar. Hopelijk klinkt mijn berichtje meer van hé hé eindelijk is die penseel eens wat leuks aan het doen.: In elk geval het doet mij goed. En wilde het even kwijt.
Meid wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat ze zo blij met je zijn. Geniet ervan. Balen van je spullen. Hopelijk is dat allemaal snel weer opgelost/gemaakt.
Hee wat leuk om te lezen dat het zo goed op je werk gaat! Je had blijkbaar een verborgen talent haha. Wat goed dat dat er nu uit komt! En als ze al over cursussen gaan beginnen, dan zijn ze echt dik tevreden over je hoor!
Wat leuk! Ik vind jou in je manier van reageren ook altijd heel open en eerlijk, dat is ontwapenend en een grote kracht!