ovutesten duur?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mumtobe21, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik vraag me af hé, als je nou Ovu testen gebruikt hé ben je daar dan niet elke maand een vermogen aan kwijt?

ik ben er (nog) helemaal niet in thuis hoor maar hoeveel van die testen heb je precies nodig en wat kosten die dingen?

ik zou er graag meer over weten zodat ik geinformeerd ben mocht ik die dingen ooit willen gaan gebruiken (vind het nu nog te vroeg)

2. limidje

limidje Actief lid

11 mrt 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    bij krijdvat een 10 je die had ik ook dus valt wel mee en ze zijn erg goed

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja en hoeveel zitten er dan in? en hoeveel testen heb je nodig?

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mwa ik kocht ze bij Sensitest en kocht dan een pakket van, ik geloof, 36 stuks en kon daar een aantal maanden mee doen.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

6. pinkelotje

10 dec 2008
    44
    0
    0
    Ik had ze bij ova-test via internet besteld, 10 voor 10 euro zoiets. Niks mis mee. Ik moet altijd een dag of 5 testen omdat mijn cyclus een beetje raar doet. Varieer nl van 28 tot 32 dagen, dus heb niet iedere maand op dezelfde dag m'n eisprong. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes ermee in elk geval.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    en hoevaak moet je normaal gezien testen? met een normale cyclus zeg maar? (28 dagen)

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ steph, ze adviseren bij een cyclus van 28 dagen geloof ik vanaf dag 8 testen totdat ie donkerder wordt.... maar dat staat allemaal in de bijsluiter hoor hoe je de ovu test moet gebruiken bij welke cyclus, en wat je wel en niet moet doen voor die tijd! ik heb ze van matcare besteld via internet, bevallen goed tot zover... succes meis!

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik heb zo van ebay
    zijn het zelfde als matcare
    dan kan je zelf je paket samen stellen , ik had 25 zwangerschapstesten en 75 ovutesten ;) weet niet meer precies hoeveel het kosten ,maar het was rond de 23 euro !

http://cgi.ebay.nl/PRIVATE-25-OVULATION ... 240%3A1318

dit is een andere dan ik had , deze geven 25 testen aan maar het zijn ook dezelfde!
    ik zou zeggen kijk maar eens op ebay ;)

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    kruidvat is echt een afrader...die geven zomaar 5 dagen positief aan. Ik heb ze nu van sensitest en ik had een voordeelpakket 26 ovutesten en 3 zw.testen voor een kleine 30 euri (incl bezorgkosten) Ben er tot nu toe erg tevreden over.

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Klopt die van de kruidvat lees je vaak dat die altijd (vaak) onjuist
    positief aangeven.

Matcare heeft ook erg goedkope ovutesten vind
    ik zelf, neem een kijkje op hun site.

Deel Deze Pagina