Ik vraag me af hé, als je nou Ovu testen gebruikt hé ben je daar dan niet elke maand een vermogen aan kwijt? ik ben er (nog) helemaal niet in thuis hoor maar hoeveel van die testen heb je precies nodig en wat kosten die dingen? ik zou er graag meer over weten zodat ik geinformeerd ben mocht ik die dingen ooit willen gaan gebruiken (vind het nu nog te vroeg)
Mwa ik kocht ze bij Sensitest en kocht dan een pakket van, ik geloof, 36 stuks en kon daar een aantal maanden mee doen.
Ik had ze bij babyboom besteld. Vond het vrij goedkoop. Hier een link: http://www.babyboomshop.nl/N_frame.html ... QwodHCtUgg Ze doen bijna altijd wel acties. Succes nog!
Ik had ze bij ova-test via internet besteld, 10 voor 10 euro zoiets. Niks mis mee. Ik moet altijd een dag of 5 testen omdat mijn cyclus een beetje raar doet. Varieer nl van 28 tot 32 dagen, dus heb niet iedere maand op dezelfde dag m'n eisprong. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes ermee in elk geval.
@ steph, ze adviseren bij een cyclus van 28 dagen geloof ik vanaf dag 8 testen totdat ie donkerder wordt.... maar dat staat allemaal in de bijsluiter hoor hoe je de ovu test moet gebruiken bij welke cyclus, en wat je wel en niet moet doen voor die tijd! ik heb ze van matcare besteld via internet, bevallen goed tot zover... succes meis!
ik heb zo van ebay zijn het zelfde als matcare dan kan je zelf je paket samen stellen , ik had 25 zwangerschapstesten en 75 ovutesten weet niet meer precies hoeveel het kosten ,maar het was rond de 23 euro ! http://cgi.ebay.nl/PRIVATE-25-OVULATION ... 240%3A1318 dit is een andere dan ik had , deze geven 25 testen aan maar het zijn ook dezelfde! ik zou zeggen kijk maar eens op ebay
kruidvat is echt een afrader...die geven zomaar 5 dagen positief aan. Ik heb ze nu van sensitest en ik had een voordeelpakket 26 ovutesten en 3 zw.testen voor een kleine 30 euri (incl bezorgkosten) Ben er tot nu toe erg tevreden over.
Klopt die van de kruidvat lees je vaak dat die altijd (vaak) onjuist positief aangeven. Matcare heeft ook erg goedkope ovutesten vind ik zelf, neem een kijkje op hun site.