ik ben uit gegaan van 6 april ben ik t geworden en de 14 de dag gevreen en 15 en zoals ik begrep blijft zaad zon 4 dagen in een vrouw haar lichaam,help me aub ik snap t even niet meer,misschien dom he ,en dan ben je 40 jaar hmmmm,maar t word er niet makkelijker op,maar we willen zo graag gr paula.
Hoelang is je cyclus? ik zou gewoon meteen na je menstruatie beginnen met minstens om de dag klussen.. en dit zo lang mogelijk volhouden...als je dus geen benul hebt van wanneer je ei is zit je bijna altijd wel goed
Naar wat ik allemaal heb gelezen ben je het meest vruchtbaarst een dag voor je eisprong (vraag me niet hoe het precies zit, want dat weet ik ook niet precies.... ). Het is dus afhankelijk wanneer je je eisprong hebt. Inderdaad zaad blijft langere tijd 'goed' in het lichaam van de vrouw. Een eicel leeft na de eisprong ongeveer zo'n 12 uur (heb ik begrepen). Dus het is verstandig om altijd een voorraadje zaad 'klaar voor de aanval' , in je lichaam te hebben. Je moet natuurlijk wel weten wanneer je je eisprong hebt. Daar kun je op verschillende manieren achter komen: - temperaturen - ovulatietesten - cervixslijm. Als ik jou was zou ik dus als eerst proberen te achterhalen op welke cyclusdag jij je eisprong hebt. Sowieso wordt aangeraden om om de dag te zorgen voor vers voorraad zaad,Ik zeg: werk aan de winkel, dus! Succes!
tsja...........Over het algemeen ben je vruchtbaar in week 2 en 3 van je cyclus geloof ik - als je niet precies weet welke dag, maar ja, onze 2e is gemaakt in week 4....dus wat kun je daar mee he. Genoeg sexen lijkt me het meest voor de hand liggen.
kijk anders even via de calculator op deze site (links ) Weet je hoelang je cyclus duurt? En welke dag ben je ongesteld geworden? Op deze manier kan je een 'indicatie'krijgen. Over het algemeen is het tussen dag 10 en 18.. Maar ja dat verschilt per persoon!