hoi hoi, ik heb een vraagje ik ben vorige maand ongesteld geweest en heb geprobeert een baby te maken maar het is helaas mislukt na de uitslag van een test in het ziekenhuis, voor mijn eisprong heb ik 2x sex gehad dus weer na die test ,en voel nu de eisprong ook zitten, maar die 2x sex kan ik nu zwanger zijn ? ik heb wel steeds last van misselijk en zere borsten maar dat lijkt mij sterk zo heel erg vroeg of klopt de test gewoon niet ? Groetjes
dat zal wel ontpillen zijn want ik heb 4 maanden gedacht zwanger te zijn dit is de eerste maand dat ik dat niet denk..... misschien ben je er zo mee bezig en wil je het zo graag dat je lichaam denkt zwanger te zijn....
maar dat is ook maar 2x dus zou niet veel voorstellen d8 ik ik heb wel t gevoel van ongestelt worden dat je een zeurderig gevoel rechts onder in je buik hebt
1x is al goed genoeg hoor zoveel miljoenen zaadjes die vrij komen en maar 1 eitje dus het moet genoeg kunnen zijn om zwanger te worden
nou maar hopen ik heb sex gehad ongeveer 2 a 3 dagen voor mn eisprong maar k heb gelezen dat je dan ook vruchtbaar bent maar ben nog niet ongestelt dat scheelt
yep dan ben je ook vruchtbaar en daarbij sperma leeft zeker 72 uur en er zijn theorieen dat t langer leeft dus maak je niet te druk en wacht rustig je nod af suc-6
ja en nod is niet ongestelt dag heb ik begrepen wat en hoe en wanneer komt dat voor eingelijk? sorry hoor maar weet hier dus helemaal niks vanaf
je nod is je niet ongesteldheids dag, dus de dag dat je ongesteld moet worden maar niet wilt. dus wat normaal gesproken je 1e cyclus dag is is nu je nod zoals bij mij: ik ben 8 april ongi geworden en moet 6 mei weer ongi worden dus is 6 mei mijn nod
Ten 1e heel veel Succes met zwanger worden. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb net als Iggylover ook de eerste 4 maanden het idee gehad dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar dat bleek ook ontpillen. Succes
mooi dan snap ik dat stuk iig ik ben 3 dagen overtijd ( maar wel gevoel van ongi worden ) en ben 2maand al gestopt met de pil maarja afwachten maar ffies wel moeilijk
ja als je net gestopt bent met de pil is het idd afwachten totdat je cyclus weer een beetje opgang is maargoed waarom haal je morgen niet even een testje dan ?
ik weet niet wanneer ik zon test kan doen eingelijk..., gelijk na 3dagen overtijd al ? en ik heb het gevoel van ongi worden wel maakte me alleen beetje zorgen over die 3dagen overtijd of het wel goed zat
je kan meteen op je nod dag al een test doen dus al 3 dagen geleden hihi je kan het altijd proberen toch ?