Hier precies hetzelfde! 15 mei uitgerekend van een jongen ook de eerste haha! Valt me wel op dat er veel jongens in mei worden geboren.....haha
ik ben 17 oktober uitgerekend en ik denk dat het een jongen wordt maar mijn man denkt een meisje dus nog even afwachten tot oktober!
Ik ben 5 augustus uitgerekend. En we willen niet weten wat het word..Ik krijg een geplande keizersnee, kindje word dus niet op 5 augustus geboren en nu is er tenminste nog 1 verassing
Ik was 25 maart 2009 uitgerekend. We hebben al 2 kindjes, een dochtertje en een zoontje beide 1.5 jaar. En we krijgen er nu (als het goed is) binnenkort een dochtertje bij.
Hallo! Ik ben op 8 oktober uitgerekend van ons 2e kindje. We hebben al een meisje. Ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje is, al vanaf het begin. Maar kan er natuurlijk gigantisch naast zitten. Nou, we zien het bij de 20-weken echo wel! Het maakt ons helemaal niet uit wat het geslacht is van onze baby. Als hij/zij maar gezond is. Maar het raden en fantaseren blijft leuk... Liefs Elly.
Zelfde datum uitgerekend! Mijn omgeving heeft het gevoel dat het een jongetje wordt, mijn gevoel zei in het begin een meisje, toen weer een jongen. Nu denk ik toch dat het een meisje gaat worden.
Wij zijn uitgerekend op 23 Augustus. Het is ons eerste kindje en horen over 2 weken of het een jongetej of een meisje is. Erg spannend nog!
Hallo, 26 juni uitgerekend van de 2de en weer een grietje! Mijn man krijgt het zwar met 3 meiden in huis hihi groetjes