Wanneer ben je weer op je oude gewicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door laura14, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura14

    laura14 Lid

    9 jul 2007
    71
    0
    0
    ik heb 9 weken BV gegeven en toen ik daarmee gestopt was kwam ik 2 kilo aan? Moet wel toegeven dat ik snel naar een rol koekjes graaide omdat dat gewoon snel vulde, ik had zo'n honger in het begin. Nu ga ik beginnen met rennen en een shake dieet...had altijd stiekeme hoop dat ik zo'n vrouw was die met de BV alles kwijt was en zelfs magerder, haha, helaas niet dus..
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    ja die hoop had ik dus ook.

    Ik hoopte dat ik zo mager werd dat ik juist erbij moest eten, snoepen etc.... :)
     
  3. ik zit nu anderhalve kg onder mijn voor-de-zwangerschap-gewicht.

    Maar het heeft me tot ongeveer 3weken terug gekost om weer bij mijn oude gewicht te geraken.

    Wat bertreft bv, ik geef het ook en ik zie effect hoor. Ik geloog nooit dat ik nu nog zou blijven afvallen zonder bv. En nu blijf ik maar dalen in gewicht.
    Niet dat dat een probleem is hoor :). Hier mag er nog en 5/6kg af. Dan weeg ik 65.
     
  4. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Was meteen na de bevalling op gewicht, en twee weken daarna lichter dan voor mijn zwangerschap.

    Hahah ik wordt slank van zwanger (geweest) zijn :)
     
  5. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0

    dankje wel
     
  6. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Zucht... ik moet er nog 10 af (minstens). En ik hou zo van eten :) :) :)
     
  7. brennied

    brennied Fanatiek lid

    10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ik was 30 kg aangekomen en er moeten er nu nog 4 af...dus die 9 maanden regel bij mij gaat wel op....hoop ik :)
     
  8. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    fay is nu 13 maanden!
    ik woog 75 voor mijn zwangerschap tijdens (hoogte punt dan) 93 en nu een jaar laten weeg ik 69!
    maar heb er wel een hoop voor moeten doen en laten!

    gezond eten en sporten is mijn motto hahahhaha
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Voor mijn zwangerschap woog ik 8 kilo meer dan nu. Ik geef wel al een half jaar borstvoeding. Sporten doe ik niet en ik eet me een ongeluk, dus ik geloof er in dat het aan de borstvoeding ligt.
     

Deel Deze Pagina