Hallo meiden, Ik ben wel eens benieuwd wanneer jullie zijn begonnen met spulletje te kopen voor je baby. En dan heb ik het niet over een paar kleertjes want dat doen sommige al voor de zwangerschap, ik heb het echt over veel dingen zoals bijv; aankleedkussen, badje, hydrofielhanddoeken etc... Groetjes xx
Wij hebben alles besteld met 11 a 12 weken. Dit omdat we een tweeling krijgen en dan kun je nu eenmaal eerder dingen neit meer. We krijgen het pas in juni hoor. En als er iets misgaat kunnen we het nog afzeggen. De reden ook dat we zo vroeg waren was omdat er grote tweelingkortingen waren, en omdat we alles keer moeten hebben kwam ons dat wel erg mooi uit.
Oh leuk! Ik ben vandaag met mijn vriend naar de prenatal geweest en heb voor 180 euro dingen gekocht! Alleen nog geen kinderwagen, slaapkamer, box etc de grote dingen nog niet vind ik het voor mezelf wat te vroeg voor.
Na 20 weken toen we het geslacht wisten. Maar voor die tijd al wel op marktplaats rondgesnuffeld en voor de 20 weken een kinderwagen en ledikant gekocht. Niet vanwege de haast, maar mooie aanbieding.
Kleertjes shoppen deed ik al vanaf 3 maandjes met me moeder gezellig. Om zelf te babyshoppen voor babykleertjes heb ik heel lang niks gevoelt. Grote dingen ben ik pas aan gaan schaffen na 25 weken. Alleen afentoe babyshoppen voor kleertjes pas vanaf week 30. Nu weet ik wel waarom.. had toch tijd zat, bovendien voel ik me sinds 25 weken veel beter dan in het begin, zelfs nu nog.
Wat kleine dingetjes voor de 12 weken en eigenlijk pas sinds 18 weken echt kleertjes etc. We hebben veel van de oudste (babykamer etc) die we nu aan het omwisselen zijn. Maar ik wil wel alles binnen en af hebben met 30 weken
Bij de eerste heb ik voor het eerst wat gekocht toen ik 20 weken zwanger was, dit was na de 20 weken echo. Ik durfde niet eerder. Babykamer, box, kinderwagen etc hebben we met 24 weken besteld. Bij de 2e heb ik de 1e kleertjes rond de 17 weken gekocht.
begonnen met een kinderwagen toen ik 18 weken was. en de grotere dingen zoals kamertje enzo toen ik 22 weken was.. nu langzaam aan alles aan het verzamelen verdeeld over de zwangerschap heen..
Oeps, ik had al geklikt voor ik gelezen had. Heb al een paar pakjes en rompertjes in huis (tussen 6 en 9 weken gekocht), maar voor de grotere aankopen ga ik toch zeker tot na de 12 weken wachten (al was het ook omdat dan pas vakantiegeld aanwezig is... ) Heb al wel wat brochures besteld, dus we kunnen al wel gaan wegdromen!
De kinderkamer,wagen en wat kleertjes hadden we nog voor de 20 weken gekocht. Rond de 30 weken hadden we de resterende spullen gehaald.
Ik ben net 9 weken zwanger en ik heb alles al. Dit omdat mijn man met de marine volgende maand naar Soemalie gaat en pas 2 weken voor de uitgerekende datum naar huis mag/kan. Nu konden we het nog samen uitzoeken.
gisteren onze 20 weken echo gehad en alles was goed en we krijgen wederom een boy!!! en vandaag voor het eerst shoppen!!! doen wat jij fijn vind!!
Vanaf 16 weken omdat we vanaf toen weten wat het wordt en dat wou ik eerst weten voor we gingen shoppen!