Wij zaten in een enorme verbouwing tijdens de zwangerschap van ons zoontje, van 2 huizen maakten we één, alle leidingen, bedrading, stucwerk vervangen etc. Daardoor was de babykamer 4 dagen voor de uitgerekende datum, tevens geboortedag van ons mannetje klaar. Net op tijd dus! Ik heb hem dan ook de hele zwangerschap door verteld op de uitgerekende datum te komen of daarna maar vooral niet eerder... Wie weet heeft dat gewerkt
Bij de eerste na de 20 weken echo.. waren klaar met 36 weken geloof ik.. Nu moest er nog wat geklust worden in de a.s. babykamer..en daarna kreeg mijn dochter nieuwe meubels.. dus de basis van de kamer is al af (muren gestuct, gesaust en de meubels staan al).. verder nog niks.. eerst al die zooi maar eens uitzoeken Denk wel dat we bij deze baby eerder klaar zijn.. ik zat zooo in de stress bij mn dochter dat de kamer niet op tijd af zou zijn.. complete onzin natuurlijk.. maar ik hou ervan als dingen ruim op tijd geregeld zijn.. dan heb ik rust
Wij hopen de meubeltjes half september te krijgen, dus dan ben ik ongeveer 35/36 weken. Heel eerlijk, ik ben er wel relaxed onder, we gaan nog een klein bedje voor op onze slaapkamer halen, dus mocht hij eerder komen, heeft hij in ieder geval alvast een plekje om te kunnen slapen en alle andere benodigdheden zullen we wel al eerder hebben @Katalaya: Ik zie nu pas dat je weer zwanger bent en dat alles goed gaat! Gefeliciteerd!!!
na de 20 weken echo rustig begonnen met uitruimen van de logeerkamer en op dit moment zijn we begin om de meubels inelkaar te zetten. dan kan daarna de inrichting en afwerking beginnen!
Wij hadden de kamer net helemaal geverfd, behangen en nieuwe vloer erin toen ik zwanger werd. We wouden die kleuren ook hebben voor de babykamer dus dat hebben we zo gelaten, was immers net gedaan. Meubeltjes hebben we met 17/18weken gekregen. We hadden een showroomkamertje. We hebben alle babyzaken gehad in het noorden en dit was de eerste waarvan we beide zeiden:ja! Dus dan maar het showroomkamertje want anders was er niet meer. Moest de winkel uit dus we hadden op tijd alles al staan.
Al een heeeeeeeeeeeelllleeeeeee poos geleden aan begonnen (toen ik 15 weken was ofzo) Maar papa's bureau enzo stonden er nog in. Vorige week heb ik m eindelijk af kunnen maken Alleen nog een likje verf over de radiatorbehuizing/kozijn en n muur moeten nog geschilderd worden (mijn prioriteit ligt bij de muur) en dan issie voor mij echt af!!!
Vroeg . Met 12 weken de kinderkamer besteld. Het scheelt dat wij de eerste etage al helemaal hadden opgeknapt (lees nieuwe vloer, babykamer behang eraf en muren gewit). We willen een rustige kamer. Heb met 14 weken (moest voor de nieuwe kozijnen 4 dagen thuis zitten, was toen rot weer) een muur die we geverfd wilden hebben gedaan en de muurschildering gemaakt. Maandag 13 augustus komt de kamer al. Grootste deel is dan af. Nog lampen en gordijnen en de frutsels, maar hebben 10 aug de geslachtsbepaling.