ik weet niet zeker of dit het goede subforum is hoor, maar ik zit dus nu met een wasje van Florine. Trek je net de oude luier weg om de nieuwe te pakken en ja hoor, laat ze het aan alle kanten lopen. Wat is nu de beste manier om al die poepvlekken eruit te krijgen? Gewoon wassen helpt niet, dan toch maar op 60 graden proberen of moet ik meer richting vanish oid gaan denken? Ik heb maar twee rompertjes voor haar nu dus het heeft wel een beetje haast (ze ligt nu in een romper van het ziekenhuis en dat gaat ook hoor, maar toch). Linda
In ieder geval altijd direct in de was doen, als je het een paar uur laat liggen, gaat het er helemaal niet meer uit. Ik was die poepdingen op 60 graden met Ossengal voor de wasmachine, gaat erg goed.
Ja, gelijk wassen lukt niet, moet toch echt eerst de fles geven (duurt een uur) en dan naar huis.... Het ligt nu in de week, ik zal zo eens kijken hoe het op 60 graden lukt... Dank jullie wel.... Linda
Ik zet de zulke was altijd een nachtje in de vanish, maar als ik het goed begrijp heb je die tijd niet. Dus dan zou ik gewoon op 60 graden gaan wassen en misschien kijken of je er nog een rompertje bij kunt kopen/krijgen. Groetjes Anita
linda; je hebt nog maar 2 rompertjes begrijp ik, je dochtertje is ook te vroeg geboren zie ik! In ieder geval nog gefeliciteerd... misschien kan ik je uit de brand helpen, ik zie dat je in nootdorp woont, ik woon in leidschenveen...ik heb nog wel een zooi gewassen rompers van mijn zoontje die je kan lenen...
oh ja en nog een tip, (als je genoeg voorraad hebt) ff in de week leggen in een emmertje met biotex, en daarna op 60 graden wassen...het helpt niet altyd helaas maar vaak wel