een maand te vroeg halverwege de koudste maand van het jaar, als verrassing want mijn zus kwam eerst Die 8 minuten tussen haar en mij waren nogal hectisch heb ik gehoord. vader van de grond oprapen, mij opvangen, sh!t het zijn er 2, en nu??? tegenwoordig ben ik in ontkenning, ik doe niet meer aan mijn verjaardag. *kuch* de 4 zit er in *kuch*
Ik heb een tweeling boven mij in ons gezin. Mijn ouders wisten ook niet dat het er 2 waren. Mijn moeder had wel een vermoeden ergens, maar er was een röntgenfoto van haar buik gemaakt en daar was er maar 1 op re zien. Dus mijn broer was ook een verrassing. On topic: 19 mei
Hier ook een decemberkindje: 8 december. Ik was altijd helemaal hysterisch in december, sinterklaas, vlak daarna mijn verjaardag, kerst, oud & nieuw... Nu niet meer zo'n last van
Ik ben op nieuwjaarsdag jarig, vroeger vond ik het wel leuk omdat ik dacht dat al het vuurwerk voor mij was....nadeel was wel dat de visite nooit tijd had of niet te genieten was.Mijn opa heeft wel eens gezegd tegen mijn ouders dat ik maar een andere dag uit moest zoeken, het kwam hem niet uit dat ik op die dag jarig was.Ik vier het al jaren niet echt meer, al die katers op die dag....
24 juli, altijd iedereen op vakantie en nooit trakteren op de dag zelf. Als kind vond ik het niet leuk, als volwassene heeft het wel wat om elk jaar op je verjaardag in een ander land wakker te worden.
Ben jij dan Vlaams? Want in Nederland is vaderdag altijd de 3e zondag in juni en 15 juni kan natuurlijk nooit de 3e zondag in juni zijn?
6 december, gezellig met sinterklaas oftewel wij kregen vroeger op 5 december cadeautjes en op 6 december kreeg ik ze weer. Ik vond het verschrikkelijk, moest ook altijd bij sinterklaas komen en op schoot. Heb bij de middelste ook echt gezegd dat ik liever had dat ze een beetje eerder kwam, uitgerekend 7 december, omdat ik het dus echt als verschrikkelijk ervaardde. Beste vriendin is op 5 december jarig dus wij spreken onderling altijd af wie het wanneer viert, ik vier het zelf doorgaans niet want 9 van de 10 keer kan toch niemand rond mijn verjaardag.