Onze dochter is 24dec geboren. Volgens velen ook een rotdag. Wij vinden het vooral onhandig omdat we al 3 verjaardagen hebben die dag
17 september, tevens trouwdag van mijn schoonouders. Onze dochter is op de verjaardag van opa (en precies op de uitgerekende datum) geboren en onze zoon op die van zijn oom. Dit werd tevens de sterfdag van zijn oma. Alleen mijn man heeft een "eigen" datum, ons neefje kwam een dag te vroeg
@Iertje81 Mijn dochter is op 30 -12 jarig. Dat vindt ik wel een beetje rotdag. Maar als de gynacoloog niet had ingegrepen was het de 31egeweest. Nog vervelender.
8 mei regelmatig op moederdag.Vond het als kind verschikkelijk ben je op school een cadeau voor je moeder aan het maken terwijl ik jarig was
Mijn man een dag erna. Hij vind het ook geen handige dag, maar goed. Veranderen kan niet meer Hij viert geen verjaardag meer, maar we gaan dan vaak wat leuks doen met de kinderen. Bowlen staat dit jaar op het programma.
8 september dochters 20 en 22 januari. Handig want maar 1 familiefeest en verjaardagsfeestjes voor klasgenootjes werd ook op 1 dag gevierd (1 voor- & 1 namiddag) weliswaar in juni
Ik ben op 2-3 jarig Man op 8-11. Oudste is van 6-12-04 (6+12+04= 22) Middelste is van 4-8-10 (4+8+10= 22) Jongste is geboren op de 22e dag van het jaar.. 22-1 om 12.22 uur.
3 dagen voor kerst. Vond het nooit zo leuk in de drukte, maar ergens vind ik het ook wel heel knus met de kerstboom en lichtjes overal.