mijn dochter van ruim twee slaapt sinds een tijdje in een peuterbed (70 cm breed). Ik heb sindsdien een 1-p dekbed gebruikt, maar dit wordt nu te warm dus ik wil een 4-seizoenen dekbed kopen. Ik stop haar altijd met dekbed en al in en vroeg me af of dat lukt met een peuterdekbed (120 cm breed). Ik kan natuurlijk een gewoon 1-p dekbed kopen maar dit is wel erg lang en ziet er wat ongezellig uit. Wie weet raad?
Gewoon een flink eind onder het matras slaan? Dochter ligt hier wel op een 1persoonsbed maar haar kussen mag absoluut niet bovenaan liggen. Ik heb gewoon een heel stuk dekbed onder het matras geslagen. Hoe het zit met zijkanten instoppen weet ik niet, de oudste 2 willen ruimte en kunnen bewegen
Hier een peuterbed, 70x150 En een gewone 1 persoonsdekbed... Gewoon instoppen aan de onderkant.... En de zijkanten gaan okk prima hoor
Ik heb bij het peuter bed met peuterdekbed de onderkant ingestopt en ook de zijkant die tegen de muur staat. Dit omdat door het woelen het dekbed aan 1 kant van het bed valt in de nacht. Deze pakt hij zelf niet en dus ligt hij de hele nacht zonder dekbed. Hier gaat dat prima met 1 kant dus open en de rest ingestopt.
Ik heb peuterbed en peuterdekbed en stop alles in. Het kan vrij goed maar DL heeft twee grote knuffels dus gaat het soms wel los.
Ik stop mn zoon altijd met het dekbed overdwars in. Hij is nog niet zo lang ( maatje 92-98 ) en ik leg dus het peuter dekbed met de lange kant onder het matras en dan over hem heen.