Dames, Ik zit momenteel op 6DPO en heb sinds gisteren enorme last van mijn rug. Ik weet echt m'n god niet hoe ik moet liggen zitten of bukken. Afgelopen nacht met een kruik geslapen en toen ging het weer, maar nu ik weer zaken onderneem als ontbijten of spelen met mn dochtertje word t weer dramatisch! Bij m'n dochtertje was dit een symptoom en herken t wel van haar zwangerschap.. iemand herkenbaar of zijn het gewoon de hormonen? Bedankt!
kunnen ook de hormonen zijn! ik heb dat ook na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie heel erg,.. maar we duimen voor je dat het een zwangerschap is!
Hee meis, ik zit nu op 5 dpo en sinds vannacht hevige rugpijn em vanaf vanochtend buikpijn erbij gekregen. Hoop dat t voor ons beide goed nieuws betekend
ik heb dat ook al sinds een week buikpijn. Eerst van de buikgriep daar ben ik vorige week donderdag ziek van naar huis gekomen, Maar nu blij ik die buikpijn houden alsof je ongesteld moet worden en al een paar dagen wat last van mijn rug. Op het begin best wel erg maar dat is ook alweer wat minder. Weet niet of dat bij mij ook wat kan betekenen of dat het gewoon ziek zijn is maar dan duurt het toch wel lang. Het voelt ook niet meer als buikgriep. Ben eens benieuwd bij allemaal wat het betekend.