Ik hoot telkens dat de afscheiding op rauw eiwit moet lijken tijdens de vruchtbare dagen.. Woensdag avond (toevallig na een grote boodschap) zag ik opeens veel doorzichtig slijm, maar daarna heb ik het slijm niet weer gezien, maar ik lek sinds dien wel waterig doorzichtig vocht, zoveel dat het bijna lijkt alsof ik urine lek Is dit normaal? Herkent iemand dit?
Ja, rondom de eisprong heb je meer eiwitachtige of waterige afscheiding. De dag met de meeste afscheiding valt meestal 1 dag voor de eisprong, daarna wordt het wateriger en dunner en na ei weer cremig
Pff.. Dan heb ik waarschijnlijk mn ei gemist want ik had maar 1 avond echt slijm en toen zat ik op een hotelkamer zonder manlief
Wanneer hebben jullie nog geklust? de zaadjes kunnen 3 tot 5 dagen in leven blijven en na je eisprong ben je ook nog zon 12 - 24 uur vruchtbaar wordt er beweerd. Ikzelf heb 3 of 4 dagen vruchtbare afscheiding en dan mijn eisprong.
Zondag avond, en woensdag avond merkte ik het slijm op. Donderdag avond ook nog geklust. Wanneer je afscheiding waterig is, is het ei dan al geweest of kan het nog komen? Want ik hoor eigenlijk overal dat het echt slijm moet zijn waar je draden van kan trekken.
Juistdat wisten dus eerst ook niet en dacht al dat ik raar was. Maar ben toch 2x zwanger geraakt in 3maanden en dat zonder rekbaar slijm Ik weet wel niet hoe het dan zit met dat vruchtbaarslijm. Want als je dat woensdag gehad hebt en donderdag geklust kan het toch nog? Mss heb je donderdag of vrijdag pas je eisprong gehad want je bent 3-4 dagen vruchtbaar.
Oohja ik zie het. Ze hebben het eerst over dat rauweiwitslijm en daarna, vlak voor de eisprong wordt het dun em glibberig. Dan kan het wel kloppen ik was al zo gefocussed op dat rauweiwitslijm maar dat was al zo snel weg.. Melanie: ja klopt, maar ik was bang dat het eitje misschien woensdag al was en donderdag, na 24 uur dus, al dood zou zijn.. Maar mischien leefde woensdag avond het zaad van zondag avond nog wel. Nu op het wachtbankje dus! Ik had me gister rare dromen zeg haha. Maar ik laat me niet gekmaken door (nep) symptonen deze keer!
Hallo, Weet iemand wat het betekent als je afscheiding na de eisprong waterig blijft? Bedankt alvast. xx