Ik ben nu drie dagen overtijd en heb 1 dag voor nod een test gedaan, die negatief was. Nu komt mijn vraag Ik moest vandaag even naar de wc en zag bruine afscheiding in mn onderbroek. Dit was niet veel. Maar heb dit helemaal niet gevoeldd. Ook helemaal geen buikpijn gehad. Zou dit nog een late innesteling bloeding kunnen zijn. Had namelijk een week geleden wel last van krampen of is die bloeding dan te laat??
Jaa denk dat ik het nog ff afwacht en dan ga testen. Normaal altijd kramp en dan eerst donkerrood bloed en daarna helderrood maar nu is het donkerbruin. Heel raar
Ben je zeker van je eisprong? En je was toch nog niet zo lang geleden weer even aan de pil geweest tussendoor? Vergeet dan niet dat je gewoon weer moet ontpillen en je lichaam dus weer van slag kan zijn. Ik ben al een jaar van de pil af en elke cyclus is weer anders. Ik zou het gewoon even rustig afwachten en is er volgende week nog niks dan een testje wagen.
Ook hier eerst iets bruinverlies en dag later breekt menstruarie door.. ik zou dus uitgaan van menstruatie maar als je morgen nog niet ongi bent zou ik nog een testje wagen als ik jou was
Je cyclussen variëren van 24 tot 40 dagen zie ik. Hoe heb je je NOD berekend? Hoe weet je zo zeker dat je 3 dagen overtijd bent? Heb je ovulatietesten gebruikt en wanneer was deze positief? Of heb je getemperatuurd en een temperatuurkaartje? Bruinverlies kan een voorbode zijn van je menstruatie. Of een ovulatiebloeding. Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.