hoi, even een waarschijnlijk domme vraag, maar hoop wel op antwoord. ik ben aan het temperaturen en na mijn ei is mijn temp gestegen. op de 3e dag na mijn ei had ik een heel klein dipje van 0.1 daarna is hij weer gestegen met 0.1 zie mijn kaartje kan iemand mij vertellen of je temp juist stijgt of daalt als je zwanger bent. oftewel als mijn temp nu hoog blijft tot mijn nod is dat dan juist goed of niet. 28b78c Ovulation Charts
Je temperatuur gaat na je eisprong omhoog en als je zwanger bent, blijft ie hoog. Als je ongi wordt daalt ie weer naar de "normale" waarde van voor je eisprong. Het zou zelfs zo kunnen zijn (geloof ik, helaas geen ervaring mee) dat ie nog iets verder stijgt. Ik weet wel dat mijn vriendin het erg warm had tijdens haar zwangerschap terwijl ze normaal een koukleum is.
Zie dat je vandaag een dip hebt, KAN innestellingsdip zijn, hoeft niet....als ie op dag van NOD nog hoog is, dan zou ik lekker testen! GROTE kans dan dat je zwanger bent. Meestal daalt ie op of een dag voor NOD...
Ik weet niet of het waar is, maar ik had begrepen dat de temperatuur van zwangere vrouwen gemiddeld een halve graad hoger liggen. Het lijkt bij mij te kloppen, want ik zweet veel sneller en ik ben veel sneller warm. Het lijken soms wel opvliegers Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Succes met testen!
Bij mij betekende zo'n dipje nooit wat, maar je hoort wel dat het ook een innestelingsdip kan zijn. Als m'n temp na m'n ei onder de 37 zakte, wist ik dat ik die dag ongesteld ging worden. Nu ik zwanger ben, ligt inderdaad ook mijn temp hoger. Nu ligt ie rond de 37,5 steeds. Vóór m'n ei lag ie steeds onder de 36,8 en na m'n ei rond de 37,2 Rond m'n nod had ik het steeds steenkoud, maar heb ik het steeds bloedheet. Ben ook normaal een enorme koukleum. Helaas moet je gewoon afwachten tot je nod! Ow en bij sommige vrouwen, zakt de temp pas nadat ze ongesteld zijn geworden. Je hebt pas echt inzicht over hoe jouw temp verloopt door het een paar maanden bij te houden. Succes! En ik duim voor je dat het toch een innestelingsdip was!