Heb deze vraag net ook aan de verloskundige van deze site gesteld.. maar mischien zijn er nog andere dames die mij verder kunnen helpen Goedeavond, Ik heb een vraag, ik maak me nu best wel zorgen... wij zijn nu een jaar bezig met proberen zwanger te worden. ik heb een vrij regelmatige cyclus van 26 dagen. Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met tempen... Ikke helemaal blij om te zien dat ik idd een vrij normale grafiek aan het maken ben(mooi stijging in temp). FF laat mij zien dat ik rond dag 11 een ovulatie zou hebben gehad. Nu zit ik op dag 16. Vandaag had ik wat ongi krampen.. ik dacht ach wie weet een innesteling... Vanmiddag verloor ik ineens bruine afscheiding. een half uur later een flinke klodder rood.... Heb de hele avond al ongi krampen en blijf rood verliezen...Ga er dan ook niet meer van uit dat dit een innesteling is.. lijkt mij veel te heftig.. Maar een cyclus van 15 dagen lijkt mij alles behalve goed toch.. is dit een teken voor mij om contact te gaan zoeken met mijn huisarts? PS temp was rond ongie 36.5/36.6 na ovulatie tussen de 36.8 en 37.0 vanochtend was mij temp 36.9 Bedankt, Samba
Dat klinkt toch ook niet als een ongi met die temp. Even de komende dagen afwachten. Misschien toch innesteling. Of vmk?
Bedankt voor je reactie.. Vanochtend weer temp 36.9 alleen bloedverlies blijft(hele slierten rood slijm). Ik heb maar een tampon ingedaan zo erg. daarbij ook buikkrampen....RAAR!!
Ik heb wel een een bloeding van 3 dagen tijdens de eisprong gehad.. voor een ongi lijkt het me inderdaad erg vroeg, goed dat je je temperatuur bijhoud hopenlijk komt het bloeden door de innestelling
@ Samba: rood slijm wordt normaliter niet als ongi gerekend... en 36,9 is best hoog nog... misschien een innesteling of een tussentijdse bloeding
Bedankt voor de reacties... Geloof dat het echt een ongi is best wel ongi krampen en veel bloed. Ben al aan tampon 3 bezig... Is dit dan iets om mee naar de huisarts te gaan??
al hoop ik dat het stopt natuurlijk.. maare ben wel al lekker een dikke reep chocola naar binnen aan het werken... wacht morgen nog ff af denk ik...
Waarom bel je de assistente niet even? Wat zij vindt. En wat heeft de verloskundige gezegd? Als die nog neit gereageerd heeft, zou ik er even bij zeggen dat je temp nog steeds hoog is.
Afgelopen maart werd ik ongi op dag 18, daarna op dag 61 en dat terwijl ik ook altijd normaal tussen de 28 en 33 dagen zit...het kan een stoornis in je cyclus zijn...dat schijnt vaker te gebeuren...anders even de ha bellen...succes!!!!
Ik werd mijn eerste cyclus na de pil ook op dag 18 alweer ongi... dus je kunt er ook gewoon een korte cyclus tussen hebben zitten hoor.
Thanx Lady's!! Ik ga er gewoon vanuit dat dit mijn ongi is... Heb ik natuurlijk weer. ga je beginnen met tempen slaat je cyclus op hol. Ik slik al meer dan 5 jaar geen pil meer en dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Mischien maar goed dat ik juist nu aan het tempen ben..Mocht er nog iets spannends gebeuren dan laat ik dit wel weten... Ik heb mijn chocola op dus voel me al stukke beter
IDD Mayd!! Hier vanochtend weer netjes een temp van 36.6 Dus we gaan weer vrolijk door waar we mee bezig waren...