Wat leuk! Gefeliciteerd met jullie huis! En stoppen is spannend. Ik ben in februari gestopt en nog steeds vind ik het een raar idee dat ik misschien binnenkort wel zwanger ben. Ook wij hebben het er lange tijd over gehad wanneer het voor ons het goede moment zou zijn. Al sinds we zijn gaan samen wonen 4 jaar geleden, wisten we dat we erg graag kinderen wilden. Maar we waren beide nog jong en druk. Dus eerst mijn opleiding afgemaakt, toen een te gekke baan gekregen, ons 1e huis weer verkocht, droomhuis gekocht, opnieuw een opleiding begonnen, de tijd ging zo snel. We hadden het er regelmatig over en toen ineens in februari kwamen we tot de conclusie dat we wel konden blijven wachten maar met al onze toekomst plannen zou het er dan nooit van komen, want wanneer zouden we er wel tijd voor hebben en klaar voor zijn? We hebben nog een enorme verbouwing in het vooruitzicht, over een aantal jaar, maar besloten dat we dat ook met kind wel kunnen! En hopelijk is het ons gegund om kinderen te krijgen samen
Ik zou ook gewoon stoppen en het niet laten afhangen van een woning. Mijn vriend en ik zaten in een minder ideale situatie.. we hadden (hebben) een bovenwoning van 52m2 met maar 1 slaapkamer, maar we zijn er toch voor gegaan. Zoals iedereen zegt, je weet niet wanneer het zal lukken.. Nu gaan we volgende week verhuizen naar een prachtig appartement (met lift) met 2 ruime slaapkamers. Dus ja.. uiteindelijk valt alles toch op z'n plek en de situatie waar jij je nu in verkeert is gewoon prima voor een baby. Zou zonde zijn als het bij jullie toch langer duurt dan gehoopt, dan had je namelijk wel gewild dat je eerder met het traject was begonnen denk ik.
Spannend! Veel succes en vooral plezier met elkaar deze spannende periode! En natuurlijk onwijs gefeliciteerd met jullie huis!