Vorige week zaterdag heb ik een nieuwe BH gekocht omdat mijn eigen bh's te krap zijn. Nu groeien mijn borsten ook al uit de E-cup. Een vriendin had het over een meegroei BH. Wat vinden jullie daarvan? En wat raden jullie aan? Met of zonder beugel? Ik draag zelf altijd met beugel, maar de keuze is niet enorm in zwangerschapslingerie met beugel volgens mij... Alvast bedankt voor jullie advies!
Ik heb bij de Prenatal een zwangerschaps-bh gekocht. Zonder beugel, terwijl ik altijd beugels droeg. En wat een verademing was dat, meteen van mijn ontzettend pijnlijke borsten af. Bij de Hema hebben ze ze ook, maar die gaan maar tot D, dus dat is geen optie voor de "volle" borsten
Ok, dus zonder beugels voelt wel prettig? Ik dacht ik ben het zo gewend om beugels te dragen dat het vast ellende is... Dit vind jij niet dus? Gaan ze niet "hangen" zeg maar?
Ik vind zonder beugel echt niet lekker...ik droeg (en nog steeds) tijdens de zwangerschap de voorgevormde BH (die allersimepste) van de Hunkemoller heerlijk zittie heb er inmiddels een stuk of 6
ja zeker het is alleen niet echt zw.lingerie maar zit echt veel beter en ook goedkoper en je hebt ook nog eens veel steun...kijk als je dadelijk bv gaat geven zal ik wel zo'n voedingsbh aanraden maar voor nu is dat toch nog niet nodig en met een gewone bh gaat het ook goed hoor (bij mij alleen niet lang die bv maar dat is weer een ander verhaal die niets met bh's te maken heeft )
bij prenatal inderdaad , zo ie zo zijn beugels nu zo heel goed met alle ontwikkelingen die je borsten maken ( melk klieren enzo )
Dat probleem heb ik ook, heb van mezelf 70E en eigenlijk zijn ze me nu ook al te klein de bh's maar in de normale bhs hebben ze mijn maat niet meer van en wil eigenlijk niet zo'n slappe bh gaan dragen en om nu naar een speciaalzaak te gaan en een dure bh te kopen voor die paar maand vind ik ook zo zonde... dus ik lees even mee in dit topic
Sapp gaat in elk geval tot maat F! Ik had ze voorheen ook altijd al en draag ze nu nog steeds, heb wel grotere moeten kopen! Heb ook een voedingsbh gekocht maar deze zit niet zo lekker en mooi omdat hij de borst wat plat drukt en het dus bijna gaat lijken of ik een dubbele borst heb. Dus draag gewoon weer de sapph bh, die zit toch het mooist bij een volle borst, is voorgevormd dus als je gaat lekken is het niet meteen zichtbaar! Bij alle voedings/zwangerschaps bh''s heb ik trouwens ook altijd last van dat de bandjes te lang zijn....
Maar bij de Hunkemoller hebben ze geen zwangerschaps-bh's. Ik heb uiteindelijk een gewone bikini gekocht en die zat toch verschrikkelijk. En voorgevormd is ook niets voor mij, dat zit gewoon niet Die ik heb van de Prenatal waren 16 euro ofzo, dus dat is niet zo duur. En ze zitten echt heerlijk. Mijn borsten hangen niet, zit gewoon mooi!
Hier de hele zwangerschap al mijn voedings-bh's aan . Gewone bh's zitten niet meer fijn, deze rekken lekker mee. Zijn van Anita.
Hier ook gewone voorgevormde BH's van de hunkemuller en neb 1 voedingsBH van de prenatal al aangeschaft. Zit nu een beetje tussen cup E en F in... En echt wel met beugel hoor! Heb 1 meegroeiBH geprobeerd in de winkel, maar zat niet lekker en vond dat ik daar punttieten in had haha. Denk dat je gewoon zelf ff moet gaan passen om te kijken wat t lekkerste zit, dat kunnen wij niet voor je beslissen Succes!
Is ook zo, moet zelf ff vergelijken wat ik prettig vind zitten. Draag altijd voorgevormde cups, dus dat wil ik wel het liefst. Ben anders inderdaad bang voor punttieten zoals eerder genoemd. We gaan vrijdag eens kijken wat er allemaal is! Bedankt voor jullie tips en trics!
Ik heb lang zo'n grote cup niet, maar vind zonder beugels wel prettig nu. Draag sportbh's nu, heel fijn. Geeft flink steun tegen pijnlijk gehobbel. Vind beugelbh's vaak een te lage cup hebben, en voorgevormd geeft van die lelijke randen als ze verder groeien.
Ook voorgevormde? In de winkel zag ik bij de voorgevormde meestal E grootste maat en moet ik ook nog geluk hebben dat ie in mijn maat er tussen hing. Maar zal van de week is gaan kijken daar, want deze bhs wat ik nu draag zitten niet meer lekker. Sapph weet ik ook dat die tot grote maten gaan maar die bhs zitten mij niet goed. Heb een borstvergroting gehad en zijn mn borsten op de een of andere manier te rond voor ofzo. Het zit heel vreemd iig
Hi Ladies! Hier iemand met een grote cupmaat, 80H. Ik heb meegroei- voedings (& zwangerschaps) bh's met beugel van het merk Anita. Je kan ze kopen bij Future Maman, maar ook online bestellen. Prijs ligt rond de 50,-Mijn lactatiekundige heeft ze goedgekeurd omdat de beugels je borst niet afklemmen, maar ze geven wel heerlijk veel steun! Ik vind ze zo fijn dat ik ze na de zwangerschap & borstvoedingsperiode gewoon door ben blijven dragen! Ik heb die van mij intussen al 2 jaar, en was ze in een waszakje in de wasmachine. Ze zien er nog uit als nieuw! Hier een linkje naar de website voor een overzicht van de verkooppunten. Anita - Verkoopadressen Ik weet nog wat een crime het was een goede, stevige & passende bh te vinden dus hopelijk zijn jullie hiermee geholpen.
Ik heb ook een hele grote cup nu. 80 e. Het punt is dat mn borsten zo zwaar zijn dat ik de bh bandjes op het strakst heb maar nog lichtelijk hangen. Nu heb ik een stuk uit de bandjes geknipt en weer aan elkaar genaait. Nu ben ik erg tevredrn