Wanneer best starten met zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eibhilin, 24 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hoi Gaby,
    Misschien is het handig om een eigen topic te openen. Dit is de topic van eibhilin. Dan reageren er mensen op verschillende vragen.

2. Gabyy

Gabyy Lid

25 mrt 2019
    34
    30
    18
    Vrouw
    Oh sorry ik weet nog niet helemaal hoe het werkt haha

3. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Wat vervelend zeg. Het is wel erg makkelijk om te zeggen we stoppen ermee:confused: ik moet eerlijk zeggen dat mijn man ook zo is. We willen het allebei maar hij vind het niet ook niet leuk dat ik er zo mee bezig ben. Hij zegt ik hoef verder niks te weten en we zien wel. Ik doe dan ook ovulatietesten maar deel dit niet met hem wanneer hij positief is. We hebben gemeenschap wanneer wij er zin in hebben (omdat hij het anders een verplichting vindt, hij wil niet zo van "nu is mijn piek dus nu moet het maar" ) wat ik ook kan begrijpen. Misschien kan je het bespreekbaar maken? Of misschien een compromis sluiten, dat het voor hem misschien minder als verplichting voelt? Ik hoop dat je er uit komt met je man.

4. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Dat geeft niet, ik denk dat veel mensen dat weleens hebben gedaan;)
    Maar dan kan iedereen gericht op jou vraag antwoord geven.

5. Gabyy

Gabyy Lid

25 mrt 2019
    34
    30
    18
    Vrouw
    Dankjewel, het is gelukt!

6. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Waar wilt die mee stoppen?

7. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Met proberen. Hij vindt het vervelend dat ik zo met zwanger worden bezig ben en hij wil dan liever geen kindje meer

8. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ach jeetje!

Jah mijn man wilt ook dat ik het los laat..hij wilt het wel maar zegt laat het gewoon en als het gebeurt laat het spontaan gebeuren. Maar het lukt mij echt niet pff ben er zo erg mee bezig..ik doe echt me best doe om er niet mee bezig te zijn maar lukt echt niet.. ik ben dat wachten zo zat geworden. Ben al 1.5 jaar bezig..dus je snapt wel dat me geduld op raakt... maar goed het is niet in onze handen.. mannen denken er gewoon heel anders over..

9. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Ik snap heel goed dat je er zo mee bezig bent! Na 1,5 jaar!

Ik had niet van mezelf gedacht dat ik er de eerste maand al zo mee bezig zou zijn maar ik heb gewoon zo lang getwijfeld vooraf..

10. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Neee moet je niet doen!!

Je zit er nog heel vroeg in en je hebt nog genoeg kansen te gaan!

Deel Deze Pagina