Hoi meiden Even een vraagje.. Donderdag avond heb ik iets donkerdere ovulatie gehad zie foto die onderste.. en gisteravond had ik getest (geen foto) toen was die weer stuk lichter.. Heb sinds die donderdagavond steken in me onderbuik..vooral aan de rechter kant...en krampen..en pijn onder in me rug..ben er onderand gewend aan geraakt maar als ik er oplet dan voel ik het nog steeds.. Die donderdag avond was de ergste pijn pfff alsof er een ballon aan de re kant van mijn bank zat.. Moet mijn eisprong nog komen of is het al geweest? Is het normaal dat ik die pijn nog voel? Wanneer is mijn DPO 1?
Deze testen zijn allemaal nog negatief. Je hebt dus nog geen LH-piek gehad en ook nog geen eisprong. Wanneer je 1dpo zult zijn is nog niet te zeggen. Ik zou nog even doortesten. Ik zie dat je nu op CD19 zit en je langste cyclus 40 dagen was. Het kan dus prima kloppen dat je piek en eisprong nog moeten komen.
Deze testen kunnen indd meer knallen. Wanneer die knalt springt je ei 24-36u erna, die dag daarna is 1dpo. Je zit niet ver van je gevonden ei af! Indd nog even doortesten, heb je nog getest?
Ik denk het haast wel, ik gebruik de kv testen nu voor de 2e maand en heb echt knallende testen gehad voorafgaande aan de eisprong. Wanneer deze positief was, werd de clearblue dat ook dus vind ze wel adequaat.
Hoi Meiden, Ik heb van donderdag t/m zaterdag nog last gehad van me onderbuik en zaterdag voelde het alsof ik koorts had.. maargoed ik had geen ovulatie testen meer dus kon ik niet meer testen.. Ik had met de gyn afgesproken om bloed te gaan prikken op Progesteron 1 week na de verwachte eisprong.. nou weet ik dus niet wanneer ik moet gaan bloed prikken?
Omdat je niet verder getest hebt weet je nu echt niet wanneer je eisprong geweest. Ik zou zorgen dat je volgende ronde voldoende testen hebt en dan bloed laten prikken als je zeker je lh piek gevonden hebt
Als je die afspraak had met je gyn had je ovu zeker moeten gebruiken. Liefst ook temperaturen dan weet je pas echt zeker of je een eisprong gehad heb alvorens op progesteron te prikken.
Nou zij zei tegen mij 1 week na je verwachte eisprong... en jah ik heb vorige week hele week zitten testen tot die vrijdag..ik dacht dat die van donderdag dus positief was (onderste ovulatie test van de foto) en op vrijdag was die test al een stuk lichter... dat is dan toch raar? dat die vrijdagavond al veel lichter was dan donderdag avond?
Nee dat is niet raar. LH fluctueert gedurende je cyclus. Je testen kunnen dus schommelen. En nogmaals. Gelet op de maximale lengte van jouw cyclus is het niet vreemd dat je op CD19 nog geen positieve test had. Ik zou de gyn bellen en vragen of je het bloedprikken kunt verzetten naar de volgende ronde (die hopelijk niet nodig is) en dan echt trouw testen.
Niet iedereen heeft knallers met ovutesten, streepje (bijna) net zo donker kan ook. Dus kan ook zijn dat die van donderdag positief was (de echte knaller evt in de nacht gehad, maar toen niet getest) dat je de echte piek gemist hebt in de testen. Ik test met sensitest, ook geen paarse knallers, maar toch echt een piek en twee keer zwanger geworden van seks op dag van piek (en dagen ervoor al om de dag uiteraard) ik zal foto toevoegen. Ook een plaatje van verloop van LH. Kan best dat die oploop in de nacht van dond op vrijdag was en dat je bij de test erna alweer in de afloop zat. Wel voldoende seks gehad? Dan zou je eisprong uiterlijk zaterdag zijn geweest en was je zondag 1 dpo!
Hey schat dankjewel voor je bericht! Ja ik snap er echt ff helemaal niks van. Iedereen zegt die niet positief is.. Terwijl ik die onderste best positief vind en vrijdag liep die weer af...en me klachten liepen ook af... daarom vind ik het zo raaar pff
Ja ik heb voldoende seks gehad. Zelfs die donderdag avond na die test.. terwijl ik zoveel pijn had maar ging het toch doen lol