Hoi Iedereen! Ik heb zelf mijn strip gewoon afgemaakt, maar een vriendin wou nu graag stoppen met de pil en vroeg zich af of ze best haar stip afmaakt of gewoon midden in de strip stopt (na week 1)?
ik ben zelf gewoon gestopt, de middag dat we hadden besloten ervoor te gaan. heb hem niet meer afgemaakt. ik weet niet hoe het hoort. wel weet ik als je hem vergeet, hij niet meer betrouwbaar is, maar niet dat dat slecht voor je lichaam is.
In wezen maakt dat helemaal niets uit. Je kan toch pas iets zinnigs over je eventuele cyclus (lengte e.d.) zeggen als je je eerste menstruatie hebt gehad. Het is niet gevaarlijk ofzo als je halverwege stopt. Als je wel meteen voor het echie wilt gaan, dan bieden ovulatietesten misschien uitkomst. Groet van KIki
Ze wou gewoon al ontpillen en binnen enkele maanden voor een kleintje gaan. Ze is de hormonen gewoon erg beu en wil de pil daarmee meteen de deur uit gooien. Ik denk dat ze zich vooral afvroeg of je dan geen probleem krijgt met lange bloedingen of zo. Dank jullie wel voor de antwoorden!
Ik ben zelf ook in het begin van een strip gestopt. En heb niet echt last gehad van ontpillen. Geen doorbraak bloedingen, en werd ongeveer rond dezelfde tijd ongesteld. Wel is mijn bloed ik meer, nu ik niet meer aan de pil ben.
Dank je wel voor je antwoordje nog! Je hebt wel geluk dat je snel opnieuw in een normale cyclus zit, hopelijk en je ook snel zwanger!