kan iemand zien of mn ei er nog aan zit te komen of niet zit nu op dag 23 van mn cyclus heb altijd een cyclus van 32 tot 36 dagen gehad en temp nu voor het eerst maar kan niet zien of mn eisprong geweest is of dat ie eraan komt hierbij mn tempkaartje www.fertilityfriend.com/home/350670
wat ik denk dat je hem snel gaat krijgen. Als hij morgen flink gestegen is minimaal 0.3 gr en hij blijft hoog dan heb je hem waarschijnlijk gehad.
ik denk dat ie er aan komt of mssn net gehad hebt. je temp is tot nu toe dalende geweest, als ie nu goed stijgt heb je m gehad!
temperatuur was vanocht weer 36,5 dus nog geen eisprong zou die nog wel komen ,omdat mn cyclus 32 tot 36 dagen is dit is dan dag 24 dan is 36 dagen wel aan de korte kant of zou dit nog wel kunnen of is mn cyclus nu nog langer
Volgens mij komt je eitje er snel aan, je temp is laag en je hebt ook al enkele dagen vruchtbare afscheiding Een LF van 10 dagen is lang genoeg voor een goede innestelling
het kan nog steeds hoor. als je temp morgen of overmorgen gaat stijgen, dan heb je kan het met een wat kortere lf nog steeds neerkomen op een cyclus van 36 dagen...