Je hebt voor het eerst een nieuwe pen in je handen en wil hem even testen op een willekeurig stukje papier. Wat schrijf jij dan? (Even een klein testje n.a.v. iets wat ik net las ) *"pijn" in de poll moet dus "pen" zijn...
Vaak golfjes of een paar krullen om te zien of hij het doet. Maar als ik wil weten of hij lekker schrijft dan wel mijn naam.
Een mooie nieuwe pen? Een tekeningetje meestal. Als het gewoon is om te checken of hij het nog doet, dan alleen wat krassen.
Ik vind dat je bijna gedwongen wordt om te krassen want de meeste nieuwe pennen schrijven nie tmeteen als je ze voor het eerst gebruikt. Dus dan wil ik mijn naam opschrijven maar hapert ie bij de eerste letter waardoor ik over ga op krassen tot het inkt zeg maar vrijkomt. Dus daarom tegenwoordig eerdt krassen.
Alhoewel, ik schrijf tegenwoordig ook graag de naam van mijn dochter. Ik ben toch wel gedeeltelijk een ander mens geworden.
Haha leuk dit. Denk dat het al duidelijk is . Ik vroeg dit dus omdat ik net in een app de quizvraag tegenkwam: wat schrijft 97% van de mensen als ze een nieuwe pen uitproberen? Het antwoord bleek "hun eigen naam" te zijn. Ik kon me dat niet voorstellen, gewoon krassen leek me logischer en zelf ben ik zo'n gek die "hoi" schrijft. De poll bevestigt wat ik al dacht: die 97% is onzin